neljapäev, 3. detsember 2009

Üks kommentaar Mare Lusti ja lahutusasjade kohta

Postimehe veebist:

protest
02.12.2009 23:07
/Pahandusse sattunud advokaat Lust selgitas selgitas juhtunu tagamaid./
Paraku advokaat ei selgitanud mitte midagi, üksnes õigustas enda jälki käitumist. Advokaat pole otsustaja, kes on hea inimene, kes ei ole.
Lastega perede kohtulikud lahutused muutuvad järjest jälestusväärsemateks, järjest vihkajalikumateks... ja see pole mitte ema-isa viga. Selle taga on üksnes advokaadi isik- rahaahnus, lastest mittehoolimine, alatuste korraldamine, ülbus.
Kui me räägime lastega perede lahutusest, siis me peame silmas pidama, et LAHUTUS PEAB KINDLASTI KAITSMA LASTE HUVE. Ja kui te ei tea, mis on laste peamine huvi, siis küsige neilt- lapsed soovivad ema- isa lahutusest hoolimata suhelda ka edaspidi mõlema vanemaga. Antud keissi puhul jäi vägisi mulje, et advokaat Lust on suurem isa, kui lapse isa ongi ja selline advokaadi käitumine on jälk ja mulle vastuvõtmatu.
Mis ma veel ütlen. Lastega perede lahutusasjad peaks olema riigi asi. Need lahutavad vanemad tuleks kindlasti esmalt saata viha ravile, et see maailma suurem vihkamine maandada ja vanemad suudaks uuesti adekvaatselt mõelda. Ilma nendele vanematele abi osutamata ei ole võimalik laste huve mingilgi määral täita. Näitasin praegul näpuga riigi suunas, kui keegi tähele ei pannud. Kaua veel toome ohvriks lapsed??? Niiviisi laste õigustele sülitada on riigivaenulik tega ja sellelt advokaadilt tuleks tegevuslitsents ära võtta. Kus on Lastekaitse nüüd, kui teda vaja on? Kus on Alar Tamm, kus on Liisa Pakosta, kus on terve see plejaad isadepäeva nutunaisi? Siin on teile probleem, laps karjub teile näkku ja te ei tee väljagi. Pane oma kontor kinni, Alar Tamm, see kahepalgelisus ja hoolimatus on juba liiga räige.

12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Noorvabamüürlaste klubi?

Anonüümne ütles ...

IN NOIR JA
google tõlgib prantsuse keelest eesti keelde
MUSTA JA
nii, et mustake edasi kõiki...edu..
iluspoiss

Anonüümne ütles ...

Miks on üleval uus küsitlus kes on lapse isa kui ta pole rasegi?!
Lapse isa nimi on Suur Mac.
iluspoiss

Anonüümne ütles ...

ROHVEL @ Big Mac

Anonüümne ütles ...

Inno, ega Mare Lust teilt vanema õigusi ära ei võtnud. Ikka kohus ja vaid teie enda käitumise tõttu. Aga ilmselt ei suuda te siiani aru saada, millist kahju te oma eksnaise mustamisega lastele tegite. Või muude nilbete meenutuste avaldamisega blogis.

Anonüümne ütles ...

Viimasel ajal on igal pool hästi palju olnud juttu pedofiiliast. Aga mitte keegi pole seni rääkinud ühest asjast - et ka ahistatud lapsed saavad kunagi suureks. Ja mitte kõigist ei saa muserdatud hingega luusereid.
Ma nägin kunagi üht tõsiselt mõtlemapanevat filmi, mis rääkis kolmest lastekodu poisist, keda nende meeskasvataja vägistada tavatses. Aga poisid said suureks. Ja ühel ilusal päeval, kui kõik kolm sõpra olid kohvikus, silmasid nad naaberlauas oma kunagist piinajat. Viimane ei tundnud neid muidugi äragi. Aga nemad tundsid. Pidanud pisut nõu, otsustasid nad mehe tappa. Ja et ühest sõpradest oli juhtumisi saanud gangster, oli tal ka püstol käepärast. Ja õiglus võidutses.
Ma ei taha sellega öelda, et nii tulebki teha. Ehkki Leedus olla hiljuti üks isa oma lapse ahistaja maha lasknud ja kogu ühiskond oli tema poolt. Aga ma tahan märkida, et - tea, neetud pedofiil, et kunagi saavad ka sinu ahistatud poisid suureks ja su lõpp võib olla siit tulenevalt hoopis selline, mida sa oma halbades unenägudeski ette ei kujuta.

Inno ütles ...

Paljud ahistatud samas häbenevad seda, et neid ahistati, ja pigem hakkavad ise ahistama kui ahistajale kätte maksma. Ühiskond ei soosi samuti kättemaksu, jutlustades pidevalt mingit andestust. Mina olen ka seisukohal, et on asju, mida ei saa andestada, näiteks sellistele pervertidele ei saa andestada, vaid anda nö täie rauaga.

Inno ütles ...

Ma lisan veel, et enamasti sellised perverdid ka ei kahetse midagi, vaid kukuvad veel ähvardama. Seetõttu tundub andestamine jabur.

Piltlikult öeldes, kui oma ahistajale tuule alla teed, siis suure tõenäosusega sust endast ahistajat ei saa. Sa saad selle valu endast välja.

Anonüümne ütles ...

kuule, Ürjo, kui keegi peab viharavile minema, siis sina küll esimesena koos oma küljeluuga. Teil muud kui viha polegi.
Ja mis kategooriasse käib sinu aastate pikkune oma laste ema ahistamine, millega sa pöördumatult oma poegade lapsepõlve mürgitad?

Anonüümne ütles ...

Inno,olen sinuga täiesti ühte meelt.Lasteahistajad,vägistajad st.pedofiilid ei vääri muud,kui omakohut,sest miski muu meetod ei aita.
Kuna nüüd ei ole ähvarda neid vanglas miski nagu vanasti,kui oldi suurtes kambrites,siis nüüdseks mingi muu asi ei aita enam.
Ka minul on õudne mõelda nende muserdatud hingedega laste peale,mis neist üldse saab elus edaspidi.
Kas õnnetud alaväärtuses piinlevad alkohoolikud,või samasugused kurjategijad pedofiilid kuni pederastideni välja.
Imestama paneb mind need,kes teid ei mõista.
Teie ju olite samuti ohver,kuid oma ennasttäis upsaka ja ülbe naise ohver.
Minule Ingrid ei ole kunagi meeldinud puht intellektuaalselt, vaistlikult.
Ka ei meeldinud teie sügavast õnnetusest avalikkusesse paisatud kiri,hüperseksuaalsust õigustav,mis teie vastu häälestas paljusid.
Kuid kaua võib sellest jahuda.
Kerge on hukkamõista,kuid raske mõista.
Aeg on oma töö teinud ja mina olen küll teist aru saanud ja n.ö. andestanud.
Aga Ingridit ei poolda ikkagi.
Igati siiram on Irja.
Olge õnnelikud ja vältige omavahelisi konflikte,et valitseks rahu teie vahel ja kodus.

Inno ütles ...

See Ingridi teema ei tule vihast, vaid vajadusest end ja oma lapsi kaitsta. Ingrid ei julge lastele haiget teha, kui on teada, et see võib blogisse sattuda. Sest ülejäänud meedia üle on tal võim.

Ma talitan nõnda nagu ma oleks tahtnud et mu ema oleks talitanud suhtes oma vägivaldse mehega. Ehk ma olen õppinud oma ema vigadest.

MInu enda probleem oli selles, et ma ei pidanud füüsilist vägivalda vägivallaks, kuna ma olin ise ohver ja lasin end ka hilisemas suhtes edasi nüpeldada. Irja on mind ses suhtes aidanud, rääkinud, mis on normaalne, mis mitte. Ma suutsin küll end kontrollida ses osas, et polnud ise vägivaldne, ent ei suutnud end kontrollida minu suhtes osaks saanud vägivalla osas. Näiteks Irja on rääkinud, et tema oleks kohe vägivaldse kaasa juurest minema kolinud. Mina pressisin, hambad ristis 13 aastat. Minu ema elas koos vägivaldse kaasaga kuni surmani, üle 30 aasta, ja see oli väga piinarikas elu.

Anonüümne ütles ...

ähh, muidugi tuleb see vihast ja argusest ja oskamatusest inimese kombel probleeme lahendada. Hoolimata sellest kui pähe on Irja sulle astunud on Ingrid oma laste ema ja peale sinu pole keegi talle laste kasvatamise juures midagi ette heitnud. Võib ju arvata, et Irjal on erutav ja õnnestav su eksi kallal oma madalaid kirgi välja elada. kõik see aga kahjustab lapsi ja sellest ei saa sa ise aru ja Irja ammugi mitte, sets lastetu naine ei tea lastest midag.Empaatiat pole võimalik õppida, kurb küll.