Saabus selline tagasiside:
Minu meelset on Eesti riigi putsi keeranud (kelle eest president Ilves tegelikult ka hoiatas) just sellised kirjatsurad nagu I. Veidenberg, A.Samost, K.Muuli, I.Rõtov, P.Hõbemägi ja nendest alustades peaks Eesti puhastamist (Teeme ära!) avaliku hukkamõistmise kaudu ka alustama. Need laiad lehed on süstinud sõgedust ka poliitikute väikestesse ajudesse, ja teate isegi ... kiida lolli ja loll läheb pöördesse.
Need krdi jobud kükitavad endiselt 90ndate alguses, kuid märkamatult oleme ületanud juba 20. sajandi esimese kümnendi.... Euroopa on muutunud, kuid Eesti mitte. Kahju, kahju....
Eesti vajab VABA ja ARUKAT ajakirjandust!
Inno:
täiesti nõus. Ajakirjandusjuhtidel on otsustav roll selles, mis suunas ja kuidas elu Eestis areneb. Nemad näitavad teistele eeskuju.
11 kommentaari:
teie blogi Inno ja Irja on voimas! Parem, kui Eesti ajalehed, kes teilt uudiseid copyvad. Te voiksite olla Eesti ajakirjanduse top, kui te ainult seda Savikat nagu pyha lehma ei kohtleks. Ok, kinkis teile 200 000, aga sellega ostis teid ara ja see ei kuulu soltumatute ajakirjanike juurde. Koik kuumad uudised Savikast te vaikite maha. Arge laske ennast ara osta ja pange edasi! Niikuinii avan enne teie blogi, kui Eesti ajalehed!joudu
hehe... mida veel? Äkki alustaks kohe hukkamisest? Tolle geniaalse kommentaatori sõnavara on ka selline, mis IQ suuruses erilis küsimusi ei tekita.
Teine teema on muidugi see, et sellist üldist ila (a la "Euroopa on jõudnud" jne) pole väga mõtet ajada. Ütle, kuidas siis peaks - või veel parem, tee ise! Inisejaid on üldse suht palju aga tegijaid inisejatest pole. See on umbes sama nagu legendaarse kesiku Lengi jutt ERR juhtimisest. Kõige kõvema häälega räägib mees, kes kõige vähem asjast jagab.
Tänan, 12:27, komplimendi eest, ent ma ei näe hetkel, et Savikas mingit teistsugust erikohtlemist nõuaks. Iga tema puuksatus on üles tähendatud suures meedias, ka siin kohvikus on tema kohta kõik oluline ära kirjutatud.
Savikale "sõltumatuse müümine" polnud loomulikult kerge otsus, ent tänapäevases Eestis, kus sind võidakse ilma kohtuotsuseta maha lasta, piltlikult öeldes, on vaja kellegagi liidus olla. See on parem variant kui see, kui sind lihtsalt maha lüüakse. Ma ei tee nalja, nii see paraku on. Me ei usu Irjaga, et märtsisurm on lahendus.
Samas ei tee Savikas meile mingeid ettekirjutusi sisu osas, eks temagi peab omalt poolt sellega leppima. Me oleme lubanud ennast toetada, aga ei luba mingit sekkumist sisusse. Ja kuivõrd kohviku eesmärk on kajastada teemasid, mida suur meedia ei kajasta, siis ma ei näe ka mingit võimalust, et Savikas kohviku sisusse sekkuks.
Kohvikupidajad! Mis te arvate juutidest ja holokaustist? Küsimus haakub mingil määral selle teemaga ja on ajendatud Postimehe artiklist, kus üks poolakas süüdistab meedia liigset seotust juutidega ning sellest tulenevat ülbust, mis on väljakannatamatu.
http//www.postimees.ee/?id=216121
valetad, inno - on sekkutud teie blogide teemadesse ja päris tugevalt, loomulikult ei ole teil meili savika allkirjaga, aga ettekirjutisi on tehtud
teiseks, sa ei kajasta teemasid, mida teine meedia ei kajasta, vaid võtad ja kopid ja avaldad oma arvamuse, kui avaldada, ja kuna sul puudub info (tänapäeva maailmas kogutakse infot paljus teadjatelt inimestele, aga teil puuduvad kõik sidemaed), siis paned puusse ka väikeste, näiliselt pisiasjadega, rääkimata sellisest asjast nagu allikakriitilisus (teie info pärineb umbmääraste kommenteerijate kommidest, kirjasaatjad traksidnakisd - kah allikas).
ja tunnista, et oled keskerakonna ajakirjanik (ränk sõna sinu kohta), oled vähemalt aus, sa ei ole ei esimene ega ka viimane. rumalusest rääkisid ennast sisse: toetate keski sellepärast, et kardate.
täpne link on: http://www.postimees.ee/?id=216121.
Pealkiri "Poola piiskop nimetas holokausti pettuseks" pole päris täpne, piiskop juhib tähelepanu sellele, et lisaks juutidele represseerisid natsid sõja ajal ka paljusid teisi rahvusi, samuti usklikke, näiteks katoliiklasi. See on tõsi, et juudid on holokausti teema usurpeerinud, andmata teistele sõnaõigust, ja kuna see teema on suudetud ka ajakirjandusele maha müüa, siis korrutab seda ka ajakirjandus, nägemata sündmuste taha. Loomulikult on see, mis juudid Palestiinas teevad, häbiväärne, ja seal toimuva pärast oleks mul juudina häbi, ükskõik kus ma ei elaks. Huvitav on see, et kui venelased ei lasknud grusiinidel teha seda, mida juudid teevad Iisraelis teiste rahvastega, siis süüdistati selles venelasi. Samas, loomulikukt, saavad grusiinid alati väita, et kui juutidel on lubatud, siis miks neil pole. Selline buldooseri-diplomaatia on väga ohtlik ja nakkav. Selle üks järelmõjusid oli ka 9/11.
1000% nõus! Ja suuresti on selles süüdi marju lauristin oma väiklase solvumisega! Isamaa ja lennu kasutasid seda muidugi kaua ja mõnuga ära...
14:17le:
ära aja naerma. mis ettekirjutused need siis sellised on? lao aga lagedale!
ja kui me kardaksime, siis miks me keski toetades sellist tuld enda peale võtaksime? siis oleksime ju püsti idoodid. kes kardab, see astub kohe parteisse, see on siis Reformierakonda. ja kes ei karda, see sõdob vastu. need, kes ei karda, peavad aga kokku hoidma, muidu tõmmatakse nad ükshaaval maha.
Minu arvates Eesti meediast leidub vaid 1% vajalikku informatsiooni,99% on tühi loba.
Kas tõesti nõnda palju on vaja seda tühja loba selleks,et müüa mingit toodet või teenust?
Reklaamid on teil nürid...
Reklaam on üldse vale asi...
Reklaam hukutab ameerika...
Küsimus:Kuidas saab ELEKTRIT TASUTA ?
Vastus:katuseharja elektrituulikutel(Rooftop wind turbines)http://www.scoraigwind.com/ ja päikesepaneelidel peale tasuvusaja möödumist on elekter tasuta:
1.Koduleheküljel www.veebikiri.ee 10.2008
http://ehra.ee/veebikiri/taastuvenergiapohised-tehnoloogiad/
http://209.85.229.132/search?q=cache:aPadvwoes6EJ:ehra.ee/veebikiri/taastuvenergiapohised-tehnoloogiad/+http://ehra.ee/veebikiri/taastuvenergiapohised-tehnoloogiad/&cd=1&hl=et&ct=clnk&client=firefox-a
http://bakeri.ee/default.asp?click=1
http://bakeri.ee Veebikiri 10.2008
taastuvenergia seadmete kohta oli kirjas tekst:
Kui kiire on tasuvusperiood?
Tasuvusperiood ei ole ülitäpselt määratletud ja on sõltuvuses tarbimisest. Reeglina, mida suurem on tarbimisvajadus seda lühem on tasuvusperiood.
On juhuseid, kus tasuvusperiood on 0 päeva ja juhuseid kus tasuvusarvutuse tulemus on 20 aastat. Reeglina on tasuvusaeg praeguste hindade jures 5-10 aastat. See ei ole pikk aeg. Tuulegeneraatorite/päikesepaneelide puhul tuleb arvestada, et peale tasuvusperioodi lõppu on elekter nö. Tasuta. Ja mis peamine seadmed kuuluvad kliendile ning lisamakse kohustused
puuduvad. Soojuspumpade tasuvusaeg jääb 3-8 aasta piiridesse.
http://www.scoraigwind.com
c.www.maassen.ie :
The first task of the wind turbine is offset the power that you require for your own needs when the wind is blowing. The generator will at times produce more power than you can use-this power is fed back in to the grid. New legislation now ensures that you get paid by the ESB (first 4000 microgenerator registered/including free import export meter) for any power you feed back into the grid. The first 3000kW you will receive 19cent per kW and for everything above 3000kW you will receive 9cent per kW.
Below are two example of how much a typical house can benefit from an MSET6 wind turbine.
1)Based on Very good wind site 7m/s ave.annual wind speed.
4500kW @ 18.6cent used from your turbine Saves - 837euro
3000kW @ 19cent paid from ESB for your export - 570euro
12500kW@ 9cent paid by the ESB for your export - 1125euro
Total annual gain 7m/s site = 2532.00euro
2)Based on good wind site 6m/s ave.annual wind speed.
4500kW @ 18.6cent used from your turbine Saves - 837euro
3000kW @ 19cent paid from ESB for your export - 570euro
8500kW@ 9cent paid by the ESB for your export - 765euro
Total annual gain 6m/s site = 2172.00euro
(As the cost of electricity rises year on year the gains will increase also)
http://www.scoraigwind.com/
4.Kõikse odavamalt saab katuseharja elektrituuliku(Rooftop windturbin)http://www.scoraigwind.com/ siis mil toda ise ehitada.www.otherpower.com http://www.scoraigwind.com/
USA-s on katuseharja elektrituulikute valmistamise buum,elanikud ise ehitavad katuseharja tuulikuid autogaraazides-http://www.scoraigwind.com/
5.Katuseharja elektrituulikute (Rooftop windturbines) s.o. väikesevõimsusega elektrituulikute http://www.scoraigwind.com/ kasutamiseks ei ole vaja tegevusluba.Teisisõnu,elektrituuliku jaoks mis tagab oma kodu tarbeks vajaliku elektrivoolu ei ole vajadust taodelda luba:https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13123108&searchCurrent
§ 22. Tegevusluba
(1) Tegevusluba on nõutav:
1) suurema kui 1 MW netovõimsusega tootmisseadme kasutamise lõpetamiseks;
2) elektrienergia tootmiseks, välja arvatud tootmiseks ühe tootja poolt kokku alla 100 kW netovõimsusega tootmisseadmete abil.
Ühepereelamu jaoks ju piisab 5 kw elektrituulikust.
http://www.scoraigwind.com/
6.Päikesepaneelide ise meisterdamine Eestis on hoogu võtmas,www.saklubi.ee ja nende valmistamise kursused samuti:
http://ttysak.blogspot.com/2009/12/christmas-with-ttu-sak.html#comments
7.TASUTA ELUMAJAD(vaid 20 000 krooni)- ei ole enam vajadust maksta üüri-talgute korras ehitatud majad päästavad meie inimesi pagaorjusest s.o. kodulaenust,vaata www.savikodu.pri.ee Pange tähele,et ehitusmaterjalide peale kulub vaid umbes 20 000 krooni.Kui mitme kuu üüriraha on see summa linnas? Kui maksad kuus kolm tuhat krooni üüri siis kusagil kuue-seitsme kuu üüri raha asemel saaksid omale kodu kus poleks vaja maksta kellegile üüri...vaba ja odavat maad leidub palju.www.savikodu.pri.ee-siin peitub võti küsimusele kas olla peremees või pangaori.
8.PASSIIVMAJAD,NULLENERGIAMAJAD,ÖKOMAJAD-neis pole vaja maksta soojuse ega elektri eest sest need majad ise toodavad soojust ja elektrit...http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2010/01/nullenergia-majadpassiivmajadokomajad.html
Passiivmajade ehitamise ja hooldamise koolitus:
http://www.ehitusuudised.ee/Default.aspx?ArticleID=239ac00b-4a9b-4d6d-b038-301b8d297063
9.PEAAEGU TASUTA TRANSPORT-elektriautod ja elektriveoautod vajavad ju vaid elektrit,aga elektrit ju saab tasuta...oma maja katuselt katuseharja elektrituulikust...
Eestis on alanud elektriautode tootmine:
Eesti esimene elektrisportauto ZEV Seven http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/majandus/article.php?id=28223945
BIG STORY: Presenting The first Estonian Electric Roadster – ZEV Seven (2 VIDEOS!)
http://www.tigerprises.com/2009/12/big-story-presenting-the-first-estonian-electric-roadster-zev-seven-2-videos/#more-915
http://www.scoraigwind.com/
10.TASUTA PANGANDUS ehk Islami pangad ei võta laenult intresse:
http://www.idara.com/store/islamic-books/english-books/banking-without-interest/prod_846.html
http://www.sustecweb.co.uk/past/sustec12-3/bank_operates_without_interest.htm
11.www.riigikontroll.ee/.../ka_40070_riigi_tegevus_energiasaastu_saavutamisel_3.06.2009_lopp.pdf -
Rahvusvahelise Energiaagentuuri (IEA) 2008. a prognoosi kohaselt
tõuseb toornafta hind maailmaturul aastaks 2030 kuni 200 dollarini
tõuseb toornafta hind maailmaturul aastaks 2030 kuni 200 dollarini
tõuseb toornafta hind maailmaturul aastaks 2030 kuni 200 dollarini (1997
püsihindades 120 $). Elektrihind ühtlustub Põhjamaadega elektrituru
avanedes ja Eesti Energia prognooside kohaselt maksab elekter 2016. a
ligi 2,5 korda senisest enam
maksab elekter 2016. a
ligi 2,5 korda senisest enam
maksab elekter 2016. a
ligi 2,5 korda senisest enam
-elama jäävad vaid põllumaa omanikud sest varsti keegi ei jaksa osta toitu...
TASUTA ELEKTER VABASTAB SIND...
TASUTA ELEKTER ANNAB SULLE VABADUSE...
TASUTA ELEKTER ANNAB TÖÖD KÕIGILE...
TÄNU TASUTA ELEKTRILE SAAB TÄIDETUD LASTEGA KÕIK EESTIMAA KÜLAD...
http://www.scoraigwind.com/
elektrits
Postita kommentaar