Väljavõte Spiegeli veebist.
Kuigi Eesti juhtivad poliitikud suruvad juba läbi euro kasutuselevõtuga seotud seadusi, ei anna sõnumid Euroopast erilist lootust eurotsooni pürgivatele Eesti ja Bulgaariale.
Spiegeli artikkel juhib tähelepanu asjaolule, et ka Kreeka trikitas omal ajal numbritega, et eurotsooni pääseda. Ning nüüd on sellest tulnud kogu eurotsooni laastav kriis.
Mida uued liitujad, nagu näiteks Leedu, mis tahab eurotsooniga liituda 2014. aastal nüüd kardavad, et seoses Kreekaga hakatakse uutele liitujatele esitama täiendavaid nõudmisi. Mainitud on ka Eesti trikitamist, kus valitsus võttis riigiettevõtetest välja raha, et defitsiiti vähendada.
Bulgaaria, mis on samuti täitnud Maastrichti kriteeriumid, soovib ühineda ERM II süsteemiga, et siis kahe aasta pärast taotleda euro kasutuselevõttu.
Tsiteeritud on Kieli majandusinstituudi majandusteadlast Rolf Langhammer'it, kelle väitel ei mõistaks turud praegu eurotsooni laienemist. Tundub, et Euroopa pangajuhid tahavad, et uusi liitujaid kontrollitaks senisest põhjalikumalt. Mis võib viia selleni, et eurotsoon ei näe veel niipea uusi liitujaid.
8 kommentaari:
Oi kuidas siis I&I ning nende iidolid keskerakondlased rõõmustaksid...
Muidumeez ära piilu keskerakondlasi, targem oleks oravate ja pärdikute veepeal hoidmise plaan koostada!
Keskkonnaameti Viru regioon (aadr Kunderi 18, Rakvere, tel 325 8406, faks 325 8403) järelvalvajana teatab Tapa veemajandusprojektiga kavandatud tegevuste keskkonnamõju hindamise aruande heaks kiitmisest ja keskkonnanõuete määramisest. Arendaja on Tapa Vesi AS. Keskkonnamõju hindaja on Infragate Eesti AS. KMH raames hinnati mõjusid, mis kaasnevad Tapa linna veevarustus- ja kanalisatsioonisüsteemide rekonstrueerimisega, sh reoveepuhasti renoveerimisega. Arendatakse välja ja rekonstrueeritakse ühisveevärgi ning - kanalisatsiooni võrgud. Keskkonnamõju hindamise aruandega ja aruande heaks kiitmise otsusega saab tutvuda Keskkonnaameti Viru regiooni Rakvere kontoris (info tel 325 8406, e-post:katlyn.mets@keskkonnaamet.ee).
Vastavalt Basiilik Kultuur OÜ (registrikood 10887381) osanike 17. veebruari 2010 otsusele on Basiilik Kultuur OÜ majandustegevus lõpetatud ning alustatud Basiilik Kultuur OÜ likvideerimismenetlust.
Ettevõtte likvideerijaks on nimetatud Triinu Aron, isikukood 47401310234, asukohaga Kirde 9-1, Tallinn.
Kõikidel võlausaldajatel palume oma nõuded Basiilik Kultuur OÜ vastu esitada nelja (4) kuu jooksul arvates käesoleva teate ilmumisest aadressil Kirde 9-1, Tallinn.
Irja - ära plödise!
Miks Margus Lepa keerutab?
08.03.2010 Lõunatunni saates Margus Lepa ja veel üks saates olnu kurtsid selle üle,et nad ei tea kustkohast saab elektriautodele elektrit...
09.03.2010 Lõunatunni saates Margus Lepa räägib,et elektrituulikutele ei saa luba.
Ta pole vaadanud seadusi.Väikesevõimsusega tuulikule pole luba vaja.Paigalda neid mitu tükki ja saad kätte vajaliku võimsuse.
§ 22. Tegevusluba
(1) Tegevusluba on nõutav:
1) suurema kui 1 MW netovõimsusega tootmisseadme kasutamise lõpetamiseks;
2) elektrienergia tootmiseks, välja arvatud tootmiseks ühe tootja poolt kokku alla 100 kW netovõimsusega tootmisseadmete abil;
netovõimsus – tootmisseadme poolt võrku antava võimsuse ülemmäär;
24) tootmine – elektrienergia tootmine. Tootmiseks käesoleva seaduse tähenduses ei ole elektrienergia tootmine süsteemiga ühendamata tootmisseadmetega, mille netovõimsus kokku ei ületa 100 kW;
Isegi neegrid dzunglis on taganud endile elektri tasuta:
http://www.i-love-windpower.com/01%20Projects%20rev01/01%20Mali/07%20Press/Press.html
http://www.i-love-windpower.com/01%20Projects%20rev01/01%20Mali/01%20POD
http://www.tcei.info/
http://www.scoraigwind.com/african36/index.htm
Kui juba neegrid suudavad tagada endile elektri tasuta siis küllap ka ajupestud Eestlased saavad sellega hakkama.Paraku on nii,et Eestlased on ajupestud ja neile peab puust ette tegema ja punaseks värvima ja siis nad ikka ei saa aru...
Neegrid dzunglis on ses suhtes taibukamad.
TASUTA ELEKTER VABASTAB SIND...
TASUTA ELEKTER ANNAB SULLE VABADUSE...
TÄNU TASUTA ELEKTRILE SAAB TÖÖD KÕIGILE...
TÄNU TASUTA ELEKTRILE SAAB TÄIDETUD LASTEGA KÕIK EESTIMAA KÜLAD...
http://www.scoraigwind.com/
http://www.scoraigwind.com/
http://www.scoraigwind.com/
Reform teab väga hästi ,et kui nad tooksid euro enne valimisi siis neil ei oleks valimistel vähimatki lootust püsima jääda.Jah Ligil on õigus ehk ,et kurss jääb samaks aga seda ainult korraks!Euro kasutusele võtuga kallinevad kaubad ja teenused kordades esimese pole aastaga ja kursiks võib saada 1:70 aga kes siis seda enam mäletaks.Probleem jääks ikkagi ostuvõimesse mis kahtlemata langetaks võimupartei usaldust!Pealegi on koguaeg küsimus ,et miks seda eurot siis ei tahetud kui majandus õitses vaid alles nüüd kui krooni ähvardab devalveerimine!??See ei ole ju heaolu parandamine vaid vastupidi!
Tööd peaks saama Eesti autotööstuses
http://www.e24.ee/?id=217850
Eesti autotööstus asub maailma vallutama
28.01.2010 18:32
Kuu aja eest valmis Tallinna lähedal Lool esimene Combat T98, mis tootjate sõnul on kiireim nelikveoga raskelt soomustatud sõiduauto maailmas.
Aga elektriautosid ja elektritraktoreid juba tasapisi toodetakse:
Eesti esimene elektrisportauto ZEV Seven http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/majandus/article.php?id=28223945
http://www.tigerprises.com/2009/12/big-story-presenting-the-first-estonian-electric-roadster-zev-seven-2-videos/#more-915 ZEV Seven
http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/majandus/article.php?id=28223945
http://www.tigerprises.com/2009/12/big-story-presenting-the-first-estonian-electric-roadster-zev-seven-2-videos/#more-915
http://elektriauto.blogspot.com/
http://www.sonumitooja.ee/vanaleht/2008/St43/lembit.htm
http://www.zev.ee/foorum/viewtopic.php?f=2&t=22
Firma plaanib paari aasta pärast elektriautosid tootma hakata:
Sõltuvalt nõudlusest suudaksime riigi huvi korral toota 30-100 autot aastas.
http://www.epl.ee/artikkel/478477
Silwi Autoehitus plaanib e-autosid tootma hakata
http://ee2020.wordpress.com/category/eesti-asjad/
http://www.silwi.com/?
Silwi Autoehitus ehitab kliendi soovide järgi Mercedes-Benz tarbesõidukitest Sprinter ja Vito erisõidukeid, alates kiirabiautodest kuni luksusbussideni välja.
Sõltuvalt nõudlusest suudaksime riigi huvi korral toota 30-100 autot aastas.
http://www.epl.ee/artikkel/478477
http://ee2020.wordpress.com/category/ee2020-klaster/
http://www.reporter.ee/2009/04/30/leiutaja-lembit-pani-oma-puugaasi-mosse-leekima/
Postita kommentaar