pühapäev, 8. oktoober 2017

Kuidas mu isa 78-aastaselt Munamäe otsa ronis ja muud meie 2005ndal aastal tehtud Võrumaa ringreisist :)


Sattusin täna jälle vanu fotosid vaatama. See siin on tehtud aastal 2005, kui me Innoga kohtusime. Pildil oleme mina ja mu isa Georg Munamäe otsas. Isa oli 78 aastat vana, aga käis peale, et tema tahab ise Munamäe tippu ronida. Ja kujutate ette, roniski ära! Kuigi tal oli olnud kaks aastat tagasi raske infarkt :) Mis siis meil Innoga muud üle jäi kui aga kablutasime talle järele :D Isa oli sündinud Osulas ja Võrumaa oli tal kogu aeg südames. Kui Innoga kokku saime, siis viisime ta esimese asjana Võrumaa ringreisile. Küll oleks mu isa õnnelik, kui teaks, et ma nüüd perega Võrus elan. Aga võib-olla ta teabki seda


Üks mu lemmikpilte, ohjah :) Tehtud mu isa poolt ja siin oleme Innoga Rõuges 2005. aasta suvel :) Selsamal Võrumaa ringreisil, kuhu me isa viisime. Tegime peatuse, et Rõuges süüa. Kes meid tol ajal teadis ja tundis, kindlasti mäletab me õnnest pööraseid nägusid


Isa jaoks oli kõige suurem elamus kahtlemata see, kui me Innoga ta tema sünnipaika Osulasse viisime. Sündis ta ju Osula koolimajas, kus ta ema Julie oli kooli juhataja. Siin poseerib isa uhkelt üle Võhandu jõe viival sillal, kus ta lapsena sagedasti mängis :) Pilt siis tehtud aastal 2005 ja autoriks Inno