laupäev, 6. jaanuar 2018

Euroopa Interraili kaart. Eestit nagu polekski olemas



Kas selleks peab tingimata kiirraudtee ehitama, riigi poolitama ja üles sonkima, et Interraili süsteemi pääseda? Raudteed on ju olemas, vaja lihtsalt veidi organiseerida. 

Nüüd laiem küsimus: Kas selleks on vaja tingimata Brüsselit, et Balti riigid omavahel milleski kokku leppida suudaksid? Näiteks piirikontrolli kaotamises ei suudetud lõpuni kokku leppida, selleks oli vaja ülevalt poolt korraldatud Schengenit.

Mingis mõttes on Balti riigid nagu lasteaed. 100 aastat my ass, ausõna. Ja siis kiputakse ÜRO julgeolekunõukokku. Mida kuradit?

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

baltikum ei suuda omavahel milleski tõsisemas kokku leppida. balti koostööd katsetati ka ew ajal, lörri läks nagu ikka.
aga muidu on huvitav kaart. pribaltiiski bereg on ilmselt Kremlile broneeritud. suured onud pole lihtsalt kohalikele öelnud. teine variant, see baltikum on nisugune mülgas, et seda ei taha üldse mitte keegi, isegi baltlased ise mitte - jooksevad laiali kõik.

Anonüümne ütles ...

Huvitav kaart jah. Näitab, nagu oleks Baltikum Vene riigi koosseisus. Päris kõhe tegelikult.

Anonüümne ütles ...

Venemaa uus moodne raudtee läheb Riiast läbi, euroopasse, meie oleme need, kes on varsti nukralt täiesti ääremaal kui see soigumine ära ei lõppe.

Rail baltic on väiksem halb sellest suurest halvast kui üldse ei tehta uut raudteed. Soome teeb tunnelit ju ainult selle mõttega, et tee jätkuks edasi sama rongiga kuni saksamaani.

Vana võrgustik ei sobi ometi kiiretele rongidele, seal tuleb turvalisesega arvestada, praegugi juhtub õnnetusi liiga palju, mis siis veel saama hakkab kui rongide kiirus on 3 korda suurem?