esmaspäev, 16. aprill 2018

Juhhei! Vana hea Isamaa tuleb tagasi!



Äärmiselt südantsoojendav oli lugeda, et IRL tahab jälle Isamaaks saada. Suurepärane mõte. Sel nimel on sisu, erinevalt IRList, ja mis seal salata, kui IRL veel Isamaa oli, siis tal oli küljes mingi maagiline aura, mis IRLiks saades kuidagi kokku kuivas. Või ei teagi, mis tast sai.

Minul on Isamaaga väga soojad mälestused. Mu vend Eino oli suur Laari toetaja ja valis alati Isamaad. Isa oli rohkem Madissoni mees, aga kui Eino peale käis, siis valis isa ka ikka lõpuks Isamaad. Sest Savisaar ja Reform olid tema meelest veel hullemad :D

Mis muud kui edu! Ma usun, et saate selle vahepeal kaotsi läinud maagilise aura tagasi. Reformil kadus mu meelest Kaja Kallase esimeheks saades see maagiline aura ära. Juhil peab olema sära silmades, see on see trikk, aga Kallasel pole. Ma ei teagi, kellel reformikatest oleks (no Jürgen Ligil kindlasti ja Kristen Michalil ehk ka), aga Kallasel pole. Kallase pilk on tuhm. Seederil aga täitsa silmad säravad ja see tõotab head :).

Pildil minu alati säravate silmadega isa Georg Vaher Osulas, oma sünnikohas.

Kommentaare ei ole: