esmaspäev, 7. mai 2018

Kuidas mul Prantsusmaal kõrvakuulmine tagasi tuli



Tõesõna, ma tahtsin endale juba Eestis kuuldeaparaati osta, sest ma lihtsalt ei kuulnud enam ühest kõrvast praktiliselt midagi. Inno meelehärmiks oli telekas kogu aeg hääl täisvõimsuse peal ning ta pidi mulle üht asja keskeltläbi kolm korda ütlema. Lõpuks ta minuga ainult röökides rääkiski, aga mitte sellepärast, et ta oleks olnud vihane, vaid seepärast, et ma lihtsalt ei kuulnud enam midagi.

Aga nüüd, imede ime, tuli mul Prantsusmaal 28-kraadise palavusega kõrvakuulmine tagasi. Kuulen jälle normaalkõnet! Inno on sellest täiesti hämmastunud. Asi ilmselt selles, et Eestis on ilm minu jaoks lihtsalt liiga niiske.

Juulil oli samuti Eestist lahkudes nohu, aga Prantsusmaal hakkas tal tatt ninast välja voolama ja nüüd on see vastik nohu peaaegu et täiesti kadunud.

Jumal tänatud, ma juba arvasin, et minu saatus ongi tasapisi kurdiks jääda :D:D:D

Siin aga üks väike pildike Bordeaux's autost välja piiluvast reipast reisisell Juulist :) Ei tea, kas mõni teine angelman on ka sedasi läbi Euroopa reisinud? ;)