reede, 15. november 2019

Esimene visiit ämmaemanda juurde



Nagu mäletate, siis käisin 24. oktoobril Tartu Ülikooli naistekliinikus, kus tehti kindlaks, et olen rase :) Eile oli esimene visiit ämmaemanda juurde ja selgus, et rasedus on jõudnud juba üheksandasse nädalasse pluss mõned päevad.

Mingeid analüüse mult veel ei võetud, küll vaadati ultraheliga beebi veel kord üle ning selgus, et tegelane on vahepeal päris palju kasvanud. Nüüd on ta umbes rohelise oliivi suurune. Südamelööke oli samuti juba kuulda ning ämmaemand kinnitas mulle rõõmsalt, et kõik paistab korras olevat :)

Mulle Tartu Ülikooli naistekliinik väga meeldib ja ma ei saa üldse aru paanikast Põlva ja Võru sünnitusosakondade sulgemise ümber. Ma olen Võrus arvel olnud ja oh seda hirmsat torkimist! Iga natukese aja tagant tuli haiglas mingeid analüüse andmas käia ja mul olid veenid lõpuks nii ära surgitud, et käed lausa valutasid. Tartus on kõik palju relaxim. Kõik naeratavad ja on ülisõbralikud ning julgustavad. Ausõna, ma pole kohanud seal veel ühtegi torssis arsti või ämmaemandat. Loodan, et ei kohta ka :D

Järgmisel nädalal lähen siis analüüse andma ning detsembris on järgmine ämmaemanda aeg ning samuti ultraheli. Sugu siis veel vist teada küll ei saa. Roosi on jube põnevil ja tahtis juba eile Lõunakeskusest beebiriideid osta, aga ma ütlesin, et ootame enne ikka ära, kas on poiss või tüdruk. Mulle nimelt sooneutraalsed riided ei meeldi :D

Pärast titatšekki käisime kogu perega Lõunakeskuses jalutamas ning sushit, pontšikuid, jäätist ja mänguasju ostmas. See on meil nüüd igakuine traditsioon. Alati kui läheme titat tšekkima, läheme ka Lõunakeskusesse ja ostame sealt kõigile midagi mõnusat :) Eriti oli eilse päevaga rahul Roosi, kes sai endale Lõunakeskuse Rimist uue barbie-nuku ja jäätiseletist Hello Kitty jäätist :D

Minul jälle on jube lõhe ning kalamarja isu (raseduse alul ei kannatanud ma neid üldse) ning rõõmustasin kõige rohkem Tokyo Sushi'st ostetud lõhe-kurgi-avokaadi maki üle.

Pärast Lõunakat sõitsime traditsiooniliselt läbi veel McDonalds'ist, kust ostsime lasteeined ning Fish Mac'id. Ülitore päev oli, arutasime kodu poole tagasi sõites.

See üldine hallus ja pimedus ajaks muidu hulluks, aga lapseootusega ei pane nagu tähelegi. Aeg läheb lennates ja nii ongi hea. Kohe on Roosi sünnipäev, siis jõulud, siis Juulikese sünna, siis Inno sünna, minu sünna ja beebi sünna... Ning suvi ongi käes! :)

Tähtis on lihtsalt rahulik olla. Ma eelmiste rasedustega olin hirmus närvitseja, kogu aeg muudkui muretsesin ja pärast selgus, et täitsa ilmaasjata. Nüüd võtsin nõuks, et ei muretse mitte millegi pärast. Olen lihtsalt rahulik ja rõõmus. Vaat nii!

Pildil Roosike (4) eile Tartu Lõunakeskuses oma lemmikjäätist söömas.

Kommentaare ei ole: