laupäev, 20. juuni 2020

Väikese Ella esimene kohvikukülastus


Täna oli siis väikese Ella (kelle Roosi kohe Cinderella'ks ristis :D), õige nimega Estrella Maria, esimene kohvikukülastus :D Otse loomulikult Katariinas, meie lemmikkohvikus :) Väga mõnus oli olla, 24 kraadi sooja ning puhus jahe tuuleke. Sai juba hingata, erinevalt eilsest, mil Võrus oli 31 kraadi ning tuba nii soe, et magama sai jääda alles kella nelja ajal öösel. Või noh, see tähendab seda, et mina ja Juuli saime alles siis magama jääda, teised norisesid vaatamata leitsakule nagu poleks olnud miskit :D

Õnneks kestis sellist piina ainult kaks päeva. Neljapäeval, mil ma haiglast koju sain, oli 32 kraadi, ning eile, reedel, 31. Õudne, tuletas mulle meelde La Codoserat Hispaanias, kus me veetsime pea terve eelmise suve ning ma olin kuumusest hullumas. Noh, siis pidasime kolmekümmet kraadi kukepeaks ning kasutasime sellist „jahedamapoolset” ilma ära, et Portugalis Portalegres süüa ostmas käia, aga ikkagi. Mäletan, kuidas siis sai endale tõotatud, et ei iial enam üle 30-kraadi. Ja kui hea tunne see oli, kui sealt põrgukatlast Portugali rannikule Peniche'i põgenesime! Nagu oleks põrgust paradiisi jõudnud :D Nüüd käis ka korra peast läbi mõte, et põrutaks Tallinna, aga no vastsündinuga ju ikka ei põruta :D Õnneks lõi täna hoobilt jahedaks ning tuli tuul ning ma olen pääsenud. Loodan, et enam kuumalaineid ei tule. Mul on neist kõrini. 

Muidu on kõik hästi. Tegime täna pika jalutuskäigu, sest mul sai vedelemisest villand. Kuna sünnitus oli nii kerge, siis tunnen end suurepäraselt ning jaksan hulga rohkem kui pärast eelmisi sünnitusi. Pärast Juulit olin ma mitu kuud teovõimetu ning pärast Roosit sain liikuma alles kahe nädala pärast. Nüüd aga palusin end juba ööpäev pärast sünnitust haiglast välja kirjutada, sest ma tahtsin juba liikuda :D Naljakas, aga igavesti vahva :) 

Pildil Inno - nüüd siis juba kolme tütrekesega :D 

Kommentaare ei ole: