kolmapäev, 4. november 2020

MIS VÄRK SELLE MASKIGA SIIS ON???

Ma ei saa enam mitte millestki aru :D Härma ja Kiik ütlesid, et maski tuleks kanda - poes ning ühistranspordis. Samas mask ei ole kohustuslik. Kas maski kandmine on siis kohustuslik või vabatahtlik? Soovitav või rangelt soovitav? Selline tule-eile-meile jutt ajab segadusse. Mingi ühine seisukoht tuleks võtta.

Ja - vabatahtlikult ei kanna maski mitte ükski inimene. Sest mask on EBAMUGAV. Mina astmaatikuna tean. Inno ütleb, et ma läheb näost valgeks, kui mul mask ees on :D Aga lühikest aega saan kanda. Olen õppinud poest läbi jooksma kümne minutiga :D Raha läheb ka vähem :D

Nii et mis värk nende maskidega siis on? Vabatahtlikkus ei tööta, kordan veel. Kui kohustuslikuks ei tehta, siis pole mõtet soovitada. Sest mitte keegi ei käi vabatahtlikult, suurkorv peas, ringi. Ärge unistagegi :D

Kommentaare ei ole: