pühapäev, 9. detsember 2007

Tuli tagasiside Oksana Laasilt


Apostel Andrei, juut, ja kõrval Oksana Laasi.

Ja siin üks päris venelane, Vladimir Putin:



Saabus selline tagasiside:

Tere Inno,

ma olen VENE rahvusest ning sugupuu ajalugu on mul välja uuritud.

Ise sõimad Ingridit, aga mille poolest sa parem oled? Avaldad jama silmagi pilgutamata.
Paranda nüüd oma postistust palun, valetamist minu rahvuse kohta ma võtan väga isiklikult!

Minu kommentaar:

palun, Oksana, lao aga oma sugupuu lagedale! Vene rahvusest inimesed näevad välja nagu Putin, sellised Ivan-duratšoki nägu blondid veidrikud, kellel hoiavad kõrvad peast eemale nagu ahvil. Ja naised on sellised tüsedad babuljad.

Taustaks niipalju, et ma pole Ingridit sõimanud. Kirjutasin nagu asjad on. Ausalt, keerutamata. Kui see tundub sõimuna, siis tuleb Ingridi käest küsida, miks asjad nii on või olid.

Ja mis sel juudi verel halba on? Ma oleks selle üle uhke, kui see nii oleks. Ja ma ei rääkinud rahvusest, vaid verest. Mõni juut võib end venelaseks pidada, aga ta on ikka juudi päritolu. Venemaal on elanud palju juute, vene revolutsiooni ja hiilguse tõid endaga kaasa juudid, Trotski, Kamenev, väidetavalt isegi Lenin, kuni võimuahne grusiin Tšugašvili nad lasi ära tappa. Karl Marx oli ka juut. Muide, isegi Jeesus Kristus oli juut. Ja kõik need tema jüngrid, kaasa arvatud Apostol Andrei Pervozvannõi, Venemaa kaitsepühak. Järsku sa, Oksana oledki sellest Andrei harust? Kust sa tead täpselt, et pole?

Ja hea küsimus on, kui palju elab Venemaal üldse venelasi. Kas miljonit saabki täis?! Ma mõtlen siin päritolult venelasi, mitte neid, kes olude sunnil on pidanud venelaseks hakkama. Kui ma Moskvas kroonus olin, siis keda kohalike elanikse seas põhiliselt kohtasin ja lähemalt tundam õppisin, olid marid, udmurdid, mordvalased, neenetsid, tatarlased, ukrainlased. Osadel passis rahvus venelane, teistel mitte. Päris venelasi tuli mõni üksik. Vene sõjavägi näis ainult usbekkidest ja kasahhidest koosnevatki.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sorry et off topic, aga inf selline. kuluaarides räägitakse, et järgmine Kadastiku kontserni kingasaaja on PMi peatoimetaja. ta olevat saanud viimase hoiatuse ja saadetud korraks puhkusele. elame-näeme.

Anonüümne ütles ...

Sorkan siia, sest Oksana loo all akt. linki põle.
Arvan, et sest pole ju hullu juhul, kui pimelammas pannakse paari hambutu hundiga või nii edasi. Need uudised/kõlakad on kõik sellised head: inimesed meeldivad vastastikku. Miks nad siis õhte sängi ei peaks heitma! jebendi dushu? See ju tore!
Siis on halvasti, kui keegi räägib, et Edgar Savisaar on loll, või V.S ei taha teisega enam plaani pidada sugugi! Need on halvad uudised.
Juut, venelane, austraallane - tähenduse omab see vaid siis, kui keegi neist annab põhjust halvkas uudiseks.

Anonüümne ütles ...

Põhiline point on see, et Oksana hädaldab, et ta ei ole juut (nagu oleks juudist esivanemad midagi põlastusväärset!), ei vaidlusta aga seda, et ta Jaaniga liini ajab...
Seega on jutt oksana ja Jaani semmimisest igati õigustatud.

Anonüümne ütles ...

mina küll inimese välimuse järgi intelligentsitaset ei hindaks - võib ikka kõvasti puusse panna.

Mis aga näiteks Katisse puutub siis pole ta mitte niiväga Kersti nägu kui Jaani ja Kersti ühise tütre moodi, erinev on vaid juuksevärv (kunagi oli Justi või Kroonika kaanel seoses tütre abiellumisega väike portreepildike)

mida see Jaani kohta ütleb...

Anonüümne ütles ...

Stalini osas sa Inno eksid. Tema oli juut, nagu tema naisedki. Ka Hitler oli juut ning lasi selle varjamiseks täielikult hävitada oma sünnilinna surnuaia, et tema päritolu kindlaks ei tehtaks.