esmaspäev, 14. september 2009

Üks huvitav tagasiside Ken-Marti Vaheri kohta, Kanadast: Ken-Marti Vaher ähvardas inimesel kirvega pea lõhki lüüa

Saabus selline kommentaar/tagasiside Ken-Marti Vaheri kohta, Kanadast, seoses tema kandideerimisega eelolevatel kohalikel valimistel IRLi nimekirjas:

Tervitus,

ma nagin Ken-Marti Vaherit ja Juhan Partsi siin Torontos mone aasta eest, kui nad tuututasid ringi mooda USA-d ja Kanadat. Ken oli kulas uhe minu sobra juures ja palus raha. Ta saigi vist $3000 voi 4000. Molemad olid ka paar ood minu sobra korteris. Ken magas suures voodis ja peaminister Juhan magas minu ostetud taispuhutava madratsi peal.

Nimelt oli mu sobra girlfriend Keni vanatadi ja Keni isa ja ema elasid aastaid rikast elu tanu Keni isa tadile, kes siis saatis neile autosid, riideid ja raha, seda nouka ajal. Keni vanatadi oli aga sellel minu poolt kirjeldatud ajal juba ule elanud 2-3 ajuinsulti, nii et minu sober oli tema hooldaja sellel ajal. Keni vanatadi, Valentina, on nuud mitu aastat juba mulla all.

Miks ma seda kirjutan, on see, et ma vist lugesin, et Ken-Marti on nuud kohalike valimiste nimekirjas. Palun kontrollige see ule, sest ma lubasin endale, et kui see mees peaks kunagi tagasi minema poliitikasse, tirin ma tema pere musta pesu valja. Must pesu on seotud Keni isa katsega voltsida oma tadi testamenti siin Kanadas (juhtub tihti vist Eestis). Kuid mis mind viis tegelikult endast valja, oli see, et Ken ahvardas minu sopra fuusilise arveteoiendamisega, sona-sonalt pea kirvega lohkiloomisega, seda telefoni teel kui ta oli veel justiitsminister Eesti valitsuses.. Ma olen otsene tunnistaja sellele telefonikonele. See ahvardus oli tingitud selle parast, et mu sober tegi voltsitud testamendi uuesti umber, seekord enda kasuks. Finess on siin see, et seda lugu ei tohi vist Torontos suure kella kulge panna, sest see Toronto advokaat, kes selle testamendi tegi, jaaks arvatavasti ilma oma litsentsist ja ta on uks kohalik eestlane.

Mul pole mingit muud huvi selle loo vastu peale selle, et hr Vaher saaks teada, et ta ei sobi poliitikuks.

E-mailisid loetakse tanapaeval ka nende poolt, kes ei ole selle adressaadid. Siin teiselpool ookeani ma ei hooli. Teie blog on minu jaoks selles mottes huvitav, et te voiksite selle Keni teema vastu huvi tunda. Kui tunnete huvi, tapsustan fakte ja kuupaevi.

Parimat,
N.



Inno kommentaar:
kahtlemata on kohvik huvitatud faktide ja kuupäevade täpsustamisest. Samuti kõikvõimalikust infost Ken-Marti Vaheri kohta. Kunagi, kui ta ministriametisse astus, oli juttu sellest, et ta sõidab autoga nagu rullnokk. Ja ta kandideerib tõepoolest kohalike valimiste nimekirjas, nr 628, Tallinnas. Tagasiside palun saata aadressil: innott (at) mac.com.

Kommentaare ei ole: