teisipäev, 18. september 2007

Jaan Toots tegi end naerualuseks


Väljavõte viimasest Kroonikast, pildil Jaan, Kersti ja Jaani isa Erhard, endine minister ja mööblitööstuse direktor.

Ilmselt vaidlevad staažikad ja tigedad abielunaised, kes ühiskonnas moodustavad monoliitse karja, mulle vastu, aga minu arust tegi Jaan Toots end lolliks, kui Kersti juurde tagasi kolis. Pärast kaht aastat kooselu Katiga, kellele ta truudust vandus ja ma ei tea mida veel.

Jaanist jääb mulje kui mehest, kes "täna siin, homme seal", ja ülehomme, ma ei tea, kus. Kel pea kogu aeg seljas. Ma ei tea, mis nippidega ta oma ettevõtetes otsuseid teeb.

Ja noh, Kersti loomulikult sai mõneks ajaks mehe tagasi. Vähemalt formaalselt, sest ma ei usu, et nad seksiks. Või mis armastust seal enam on. Ja eks ole näha, mis on sellise meelemuutuse taga. Arvan, et rahad. Sest millegipärast pole Jaan olnud nõus lahutusega, mis kahtlemata annaks Kerstile võimaluse meest korralikult kottida. Uus pereseadus, mis varsti tulekul, võimaldaks Jaanil rahulikumalt lahku minna.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eks Jaan ole ka Kerstile ju kunagi maad-ilmad kokku lubanud...
Mina ütleks hoopis et ei oleks Kersti asemel meest kes mind nii avalikult alandas tagasi võtnud (Jaan on võõrastes naistes käinud aastaid ning Kerstile pole see usutavasti uudiseks.
Samas aga omal kombel müts maha Kersti ees kes mingil müstilisel põhjusel Jaani tahab ning ei hooli et nii mõngi arvab et ta end veelgi enam alandas.

Anonüümne ütles ...

Milleks nii kibestunud arvamusavaldused? Kui endal esimese naisega ei vedanud, ei tähenda, et kõik abielunaised sellised mõrrad oleksid. Võibolla ei saa Katikene maailma asjadest mitte m***igi aru, on voodis teismeline ja narrib Jaani tema juba arvatavasti kortsus pepu pärast.
Vahel on nii, et aru saada, et oma aia muru on siiski rohelisem kui naabri oma, peab seal naabri muru peal korra püherdamas käima.