esmaspäev, 29. oktoober 2007
Kruuda müüb ajakirjandust nagu kommi
Selliseid postereid on kõik kohad täis kleebitud.
Kruuda on vist esimene Eesti meediajuht, kes müüb ajakirjandust nagu kommi. Ses mõttes huvitav eksperiment, et kui palju raha on sedasi võimalik tuulde loopida. Sest on ammune tõde, et ajakirjandus reklaamib end ise, oma uudistega. Toode on eelkõige uudis. Nüüd on aga terve linn täis kleebitud plakateid, et Just on muutunud tõsisemaks... Ja ei mingit uudist. Hmm, tundub, et pole mõtet osta. Tõsise ajakirjanduse lipulaevad on Postimees ja Eesti Ekspress. Anu Saagim nüüd vaevalt millegagi siin üllatab. Harjavarrest, nagu öeldakse, pauku ei tule.
Selle raha, mis Kruuda kulutab oma väljaannete antireklaamiks, makstes veel peale paberifirmadele ja reklaamibüroodele, stendi- ja prügikastiomanikele, võiks kulutada heade ajakirjanike palkamiseks ning uudiste tootmiseks mis on uudised. Praegu toodab Kalev Meedia suures ulatuses saasta. Serveerides seda mingi hea asja pähe. See on umbes sama nagu müüd Mercedest, aga kliendile tood ukse ette vana sapaka.
Ja Kruudale teadmiseks, et ajakirjanduses on saasta tootmine hukatuslik. Kui kommitehases on võimalik praakpartiid veel kuidagi oma poes odavalt maha müüa, siis ajakirjanduslik praak on puhas kahju.
Teemad
Ajakirjandus,
Arvustus
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar