neljapäev, 13. detsember 2007

Paksud naised, kõhnad naised

Laias laastus ma võin öelda, et mulle meeldivad keskmised naised, mitte eriti paksud ja mitte eriti kõhnad. Kusjuures kõhn kõrend on isegi pelutavam kui paks naine. Ja kõvaks ei lähe mul kumbagi peale. Ükskord proovisin seksida ühe paksu prostituudiga, ja mul ei läinud algul kõvaks, ja kui läks kõvaks, siis ei läinud pauk lahti. Nühkisin miski tund aega, aga ei miskit. Samas mõni naine on nii erutav, et pauk läheb lahti juba vaatamisest. Tõsi, viimasel ajal pole läinud, aga noorena läks küll. Või ütleme, et palju puudu polnud, et oleks pelgast vaatamisest lahti läinud.

Muidugi on paksus suhteline. Ka paks naine võib olla väga seksapiilne, ent kõhn täiesti külm. Eks see kokkuvõttes tuleneb ikka vastastikusest nn keemiast, sobivusest. Seda kas on või ei ole, seda tekitada ei saa. Nii nagu ma püüdsin oma ekskaasaga midagi tekitada, aga see tekitamine ajas juhtme päris kokku. Sestap soovitan mitte kuulata psühholoogide juttu suhte reanimeerimisest, see on jama. Suhe, mis ei tööta, ei hakka kunagi töötama, pigem läheb asi aina hullemaks. Need, kes väidavad muud, petavad nii teisi kui iseennast.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

cant agree more!

Anonüümne ütles ...

can't disagree more!