teisipäev, 9. detsember 2008

Oleksin isegi nõus Angela Aakiga seksima


Väljavõte Publiku veebist.

Irja näitas mulle täna Koonikast endise mehe, tuntud kitarristi Andres Aaki, praeguse naise Angela Aaki pilti ja küsis, kas ma oleksin nõus temaga seksima.

Ma vaatasin seda pilti, ja no midagi pole öelda, täitsa kobe. Ütlesin, et oleksin küll, kui mul sobivat kaasat pole ja ma temaga sobiks. Miks mitte. Siis ma võiks ta isegi naiseks võtta.

Mis on muidugist homomeestele teatud väljakutse: teha end naiseks. Ei pea piirduma enam anaal- ja oraalseksiga, vaid saab muid asju ka proovida. Ma ei tea, muidugi, kuidas kirikumehed sellele vaatavad, kas Angelat näiteks kirikusse mängima lastaks. Aga ma kujutan ette, et jumalal küll selle vastu midagi pole, kui mees, kes end naisena tunneb, laseb endale vastavad elundid tekitada. Kui see aitab vähendada pingeid ja stressi, võibolla oleks see selle nn homohaiguse puhul isegi ravi: sooline ümberlõikamine. Ning kui on vähem pingeid, siis on elu märksa parem.

Läbi huumoriprisma, võibolla aitab see ka näiteks pedofiile, kellest paljud on mehed, kui nad sooliselt ümber lõigata. Ma kujutan ette, et Joel Steinfeldt ja Toomas H. Liiv (Meola) oleks päris racy'd tibid.

Kommentaare ei ole: