reede, 15. mai 2009

Jürgen Ligi, lahku poliitikast!

Inno siin spekuleeris, et Jürgen Ligi võib olla tabanud seagripp, aga mina arvan, et ta on aru kaotanud. Ma lugesin kümme korda üle, mis ta Kalle Muuli kohta ütles, ja ma ei suuda ikka uskuda, et üks Riigikogu liige on endale sellist sõnakasutust lubanud. Isegi meie, paljukirutud blogijad, ei ole kedagi sellisel viisil teotanud ja ühes lauses nii palju roppe sõnu kasutanud. Pohhui, nahhui ja kärbatanud pabul? Kas ma näen und?

Kohvik mõistab selle, kuidas üks poliitik ründab tavalist ajakirjanikku, rängalt hukka ja leiab, et Jürgen Ligi peaks pärast sellist avaldust poliitikast lahkuma. Igaveseks.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

aga ta armukekatiljubobratets?

Anonüümne ütles ...

Jürgen Ligi on juba lapsena loll olnud. Kommari lastetoast.Õnnetus estonskile.. Lugupidamisega Teie Pärisorjuse tunnetaja

Anonüümne ütles ...

Minu kommentaar ei liitu Ligiga mitte mingil moel, ent ei leidnud kohta, kust teile kirja saata (kodulehe kaudu):
Eesti eurolugu on plagiaat:
http://www.youtube.com/watch?v=k2TNYyXdZjI&feature=related

Muusika-vöhikuna oletan.

Edu teile1

Anonüümne ütles ...

Jah, Teie - Innoke ja Irjake ... kaks lillekest pasameres. Ma olen nõus - Ligi ja kogu see maailm on liiga halb Teie kahe jaoks. Lahkuge siit ...

Irja ütles ...

Katjat ei maksa solvata, ta on mu sõber orkutis :)

jevlampi ütles ...

Seekord mulle jürgen meeldib. Näha on, et hingega asja juures. Ja kalle on ju ise vana rehvormi-isamaa kintsukaapija, sihukestele reeturitele tulebki mahlakalt ja nende endi keeles öelda, mida neist arvatakse.
Muuseas, asendades jürgeni pöördumises sõna kalle sõnaga jürgen jääb ju ka kõik kehtima...