neljapäev, 14. mai 2009

Kohvikul esimene peegeldus: innojairjavabaks.blogspot.com


Väljavõte innojairjavabaks.blogspot.com veebist.

Nagu võis juba kohviku kommentaaridest lugeda, on kohvikul tekkinud esimene peegeldus-sait: inno ja irja vabaks. Kuhu siis, nagu näib, kopeeritakse kõik kohviku tekstid.

Irja: ja juhin tähelepanu Inno pildile. Kas ta pole armsake?

4 kommentaari:

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Minu kommentaarid on minu vaimne omand ja neid ma ei luba teil(sellel Inno ja Irja blogi piraat koopial)kasutada sest juba põgusast tutvumisest leidus seal miskit vastumeelset ja valet...valel on lühikesed jalad...seega,teie piraat blogil pole tulevikku.)))
Vargad ahju!

Erkki ütles ...

Võtab vist küll ikka eriliselt palju vaba aega, et seda mirror-blogi üldse apdeitida. ;)

Anonüümne ütles ...

Vaimne omand - hihihiii, hehehee, hohohohoo, huhuhuuuuuuuuu(kukub naerust toolt maha).

Anonüümne ütles ...

See Kääbus Nina sait on vääääga kahtlane... Ma küll oma kommentaare seal näha ei tahaks, olen need kirjutanud ainult õige Inno ja Irja blogi jaoks :S