pühapäev, 25. oktoober 2009

Üks arvamus Inno ja Irja kohviku kohta, Inno kommentaar

Saabus selline tagasiside/kommentaar Inno ja Irja kohviku kohta:

ikka teatud vaheaegade tagant loen teie blogi. peab ütlema, et minu oletus oli õige - allakäigutrepp on järsk. muutute aina lapsikumateks, ka sõnalises mõttes. demagoogiat võiks ja peaks vähemalt sõnaliselt andekalt esitama, kahjuks on tuntavalt muutunud ja lahjenenud isegi teie sõnavara. irja peab ennast luuletajaks - tule ansip appi! kõik, kes on mõned luuleraamatud avaldanud, EI OLE veel luuletajad. ma olen ise isegi lisaks luuletustele mõned pildid maalinud ja müünud - olen nüüd kunstnik või? ja inno kui ajakirjanik - tere hommikust. see on sama hea, kui kümne aasta pärast nimetada olümpial kulla võitnud jooksjat ka praegu jooksjaks, kuigi tal on jalad amputeeritud. kahju on teist tegelikult. tõsiselt kohe. vaimne ja hingeline lumpenproletariaat.

Inno kommentaar:
tuttav jutt, seda juttu on juba sellest ajast peale jahutud, kui oma blogi avasime. Selgitan.

Kõigepealt, mis allakäigutrepp? See on päevik, peegeldab kahe inimese elu, nende mõtteid ja arvamusi. Ilustamata. Ma võin enda kohta öelda, et olen selle blogi abil väga palju õppinud, kohtunud väga paljude huvitavate inimestega, avaldanud palju selliseid mõtteid, mida poleks varem julenud ega osanud mõeldagi, välja ütlemisest rääkimata.

Mis meid Irjaga seob - meile meeldib kirjutada. Ja meile meeldib, et me saame teha seda, mis meile meeldib. Ma saan võibolla esimest korda elus teha seda, mis mulle meeldib. Sest koolis kirjutasin seda, mida ma pidin kirjutama, mida ette öeldi, ajalehes töötades sain küll kirjutada, mis meeldis, aga see tekst käis läbi veel paljude inimeste käest, nii et lõpptulemus ei pruukinud olla enam see, mis mulle meeldis. Nüüd on ka lõpptulemus selline nagu mulle meeldib. See on minu jaoks väga suur asi.

Ja, NB!, see ei peagi kõigile meeldima. Kui ajakirjandus, klassikalises tähenduses, pretendeerib sellele, et võimalikult paljudele meeldida (selleks vahel isegi ilustatakse asju, et paremini "müüks"), siis päevik või blogi ei pretendeeri sellele. Blogis võib ja saab kirjutada asjadest nagu nad on. Ausalt ja avameelselt. See ei saa loomulikult paljudele meeldida. Samas kaitseb blogi tema ilukirjanduslik žanr. Et ta on siiski nagu kohvikujutt, mis raskendab blogile pahatahtlikult kahju teha. Lisaks ei saa blogi põletada ega ära korjata, nagu on ajaloos tehtud paljude ausate tekstidega.

Ma arvan seda, et blogivad ja blogima jäävadki need, kellele meeldib kirjutada. Seda tehakse kirjutamise lustist. Ja mind ei huvita, mis minust seejuures arvatakse, kui ma saan teha seda, mis mulle meeldib. Sest sellest saadav nauding ületab kõikvõimaliku muu jama, mis sellega kaasas käib.

15 kommentaari:

Unknown ütles ...

Mnjah, kuid Inno, natuke eksid. Sinu päevik-blogi ei ole mitte aus ja erapooletu päevaraamat. Isegi mitte Sinu tõekspidamisi kajastav päevik. Tegu on Keskpartei poolt tellitud ja kinnimakstud ühekülgse laimumasinaga.

Nii aus, et seda tunnistada, kinnimakstust ja propagandaruuporiks olemist, võiksid ikka olla.


Kuidagi peab ju inimene raha teenima ja mida teha, kui vaimne võimekus muuks ei küüni, mitte et ma seda ausaks ja eetiliseks tegevuseks peaksin, küll aga mõistaksin.

Anonüümne ütles ...

Sellel komenteerial usk,lootus,armastus on vist õhtused tabletid võtmatta.Mis kinnimakstud propaganda jutt käib koguaeg,kui on halb lugeda,ära loe,mida sa koguaeg vingud,keskerakond,keskerakond.Ära juba tüütab ja mul on tunne ,et see mees on üks Rakvere ajakirjanik,kes siin iniseb.

Unknown ütles ...

Oh ei, seda ma küll ei ole. Kuid see 200 000 kinnimakstud imal keskpropaganda hakkab lihtsalt vastu.

Anonüümne ütles ...

Ah, las see U,L,A tõmbleb siin kommentaariumis, sest tema blogi ju keegi ei loe. Seega saab ennast vaid siin rahuldada, tagasiside on ju garanteeritud! Eks see 200 tuhhi kummitab ka tema kõige märjemates unenägudes, igas asendis...

Anonüümne ütles ...

mina ka ei taha seda u.l.a-d lugeda
tõsiselt
mingi propa jutt midagi asjalikku ka on öelda?

Anonüümne ütles ...

nirti möllab jälle ilmselt, ju tal on igav

Unknown ütles ...

Ma ei kurda, mul piisavalt lugejaid. Sopakirjanikega ma ei ole võistelda kavatsenudki. Sõnnikuloopurid on ju omas zanris ületamatud.

Anonüümne ütles ...

u.l.a. jaoks on selle blogi kõrge loetavus tõesti vist probleem.

Kohe kolm korda sama sisutühja teksti järjest siia postitada, sellel on ikka mingi põhjus.

Ilmselt I&I on mõnedele ikka tugevasti hirmu tekitama hakanud, et nende varjatud elu avalikuks tulema hakkab.

Unknown ütles ...

Mida siin karta. Sisutühjuse koha pealt ei tea sõna võtta. Minu meelest on ikka see blogi sisutühi, kuid palju inimesi, nii palju arvamusi.

Teise kandi pealt aga, mina käin siin ennast lõbustamas ja ka isiklikku uurimistööd tegemas.

Tahaks kangesti aru saada, kui kaugele inimlik lollus ja alatus võib ulatuda. Innot ja Irjat on ideaalsed uurimisalused.

Muide samal põhjusel käin ma ka esimesel laimusaidil Eestis, nimelt Kesknädalas. See on omamoodi stressimaandaja - Pikker ju on kinni pandud.

Anonüümne ütles ...

Kole lugu küll, kui sulle endale see meeldib, mida sa kirjutad.
Nii halb maitse on juba ilmselt karmavõlast tingitud.

Anonüümne ütles ...

TÕSIELUSARI LÄBI: veebikaamera kolis Savisaare kabinetist ära.
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=352314#1
Mina tahaks, et kaamerad oleks ka Inno ja Irja kodus.

iluspoiss

Anonüümne ütles ...

Mina tahaks ka Inno ja Irja koju kaamerat - ma siis muutkut aga valvaks neid - et Kaidud ega muud pahad poisid neile liiga ei saaks teha.

Kaamerat! Kaamerat! Kaamerat!

Anonüümne ütles ...

Tegin tuuri u.l.a. poolt mainitud Kesknädala saidil ja mis mina sealt kommentaariumist loen :
"vaba meedia 2009-10-25 21:35:56
meediast on huvitav lugeda, kuidas näiteks peale keskerakonda astumist hakatakse lauljat "sõimama", et tal ei ole lauluhäält ja viisi ka ei pea...
imestan, et avaliku elu tegelased üldse julgevad veel keskerakonda astuda, sest see toob kaasa suure materdamise laine...
Puldre aga, keda enne sõimati, sai peale IRLi astumist kohe "toreda poisi maine", ehkki enne seda nimetati teda küll ümbrikupalga maksjaks, joodikuks ning kahenaisepidajaks."

Inno ja Irja - mitut naist teie Puldre juures täheldasite?

Anonüümne ütles ...

inno ja irja samasugused teiste süüdistajad nagu savikõntski,tuleks teid koos savikõntsa ja keskerakonnaga venemaale ära saata

Anonüümne ütles ...

to 0:53
Tee teene - koli teise blogisse, Mart Laari omasse näiteks. Kogu IRL rõõmustaks.