Postimehe esikaas.
Soome juhtiv päevaleht Helsingin Sanomat hakkas 90ndate alguse lama ajal müüma esikaanele reklaami. Lama sai läbi, reklaam jäi.
Eestis hakkas kõigepealt esikaanele reklaami müüma Ekspress, siis järgnes Päevaleht. Nüüd on suurematest ainsana reklaamivaba veel Õhtuleht. Huvitav on aga see, et Postimees hakkas reklaami panema mitte masu ajal, vaid siis, kui see juba läbi on. Ju siis on plaan Ekspress Gruppi kõvasti kõrvetada, stardipositsioon on hea, sest paremad ajakirjanikud on nii Ekspressist kui Äripäevast üles nopitud. Sinna annab mida iganes ehitada.
6 kommentaari:
Kõige paremini iseloomustab muidugi majanduskriisi lõppu see pisike uudiseke Postimehe päises Kreenholmi töötajate kohta...
Mõisteid:
ÜKSIKEMAENERGIASÕLTUMATUS
Tähendab seda,et üksikema ei maksa mitte sentigi elektri ega mistahes kütuse arveid.
PENSIONÄRIENERGIASÕLTUMATUS
Tähendab seda,et pensionär ei maksa mitte sentigi elektri ega mistahes kütuse arveid.
SOOLISEVÕRDSUSEENERGIASÕLTUMATUS
Tähendab seda,et naised ei maksa mitte sentigi elektri ega mistahes kütuse arveid.
Noh värdjad, teie suur sõber, varganägu Liis Haavel pandi lõpuks trellide taha.
Siin kohvikus on megamasu ja ikaldus, äkki euroga tulevad paremad ajad...
iluspoiss
ja pärast eurot tulevad valimised, siis on tore vaadata, kuidas vastavalt nende tulemustele Türjad kedagi peksma ja kelellgi taldu lakkuma asuvad. ehh, rebjata, elave huvitavaid aegu...
Ekspressis, online väljaandes on ka vägevad reklaamid tekkinud. Huvitav kui palju neile maksti selle ülesse riputamise eest? Ajakirjanduse lipulaev...nagu naljanumber. Enam ei pea isegi tekste lugema, et selles mitte veenduda. Penthouse girl jne temaatika...ei saagi aru, et kas eskortteenus vöi seksividinaid müüakse ;-)
Postita kommentaar