kolmapäev, 13. juuli 2016

Swedbank lahendas probleemi sekunditega

Eile tekkis meil meie Lissaboni ööbimiskohas probleem. Hotell, kus öö veetsime, blokkis minu arveldusarvel topeltsumma ja ma ei saanud enam hotelli eest maksta. Ehk raha oli küll arvel olemas, aga sellel oli peal mitmekordne blokeering. Hotell ise oma viga ei tunnistanud, väitis, et selline on standardpraktika, ja soovitas võtta ühendust oma pangaga.

Üritasime nendega vaielda, aga see ei viinud kuhugile. Portugallased on interneti alal täielikud juhmardid. Kui ma siin kümme aastat tagasi elasin, siis kurtis mu eks Joáo, kes oli Portugali rahandusministeeriumi arvutite osakonna juhataja, et tema osakonnas töötas üks mees, kes ei osanud arvutit välja lülitada. See ei ole nali! Portugallased on toredad inimesed, aga internetist ei tea nad midagi ja internet on siin nii aeglane nagu Eestis kakskümmend aastat tagasi.

Helistasin siis Swedbanki. Ise mõtlesin, et hea, kui nad selle probleemi paari päevaga ära lahendavad. Aga näe - telefonile vastas väga meeldiva häälega klienditeenindaja, kes sai kohe mu murest aru ja võttis blokeeringu sekundiga maha. Täielik ime! See tegi südame soojaks. Küll oli hea vahelduseks suhelda inimesega, kes ei ole arvutiasjanduses kui teiselt planeedilt!

Midagi ei ole teha - mida päev edasi, seda enam armume Eestisse ja tahame siit Portugalist võimalikult kiiresti jalga lasta :).

Minu raha püsib aga nüüdsest kindlalt Swedbankis :).

Kommentaare ei ole: