kolmapäev, 24. august 2016

Roosi esimene kunstiteos, vaata pilti!



Meie üheaastasel Aurora ehk Roosi üheks lemmiktegevuseks on minu märkmikute täissirgeldamine ja erinevate kirjutusvahendite katsetamine. Eile leidsin ühest vanast, Ameerikast kaasa toodud, minu täditütrele Enele kuulunud märkmikust, kuhu ta tähendas üles oma seitsmekümnendatel tehtud Itaalia reisi mälestused (põhiliselt armuseiklused erinevate itaalia meestega), sellise pildi.

Kui varem on Roosi paberile peaasjalikult vaid jooni tõmmanud, siis siin on minu meelest tegemist juba väikest viisi kunstiteosega. Meenutab natuke isegi Jackson Pollockit.

Roosil on ilmselt tõesti kunstiandi, sest juba tema vanavanaisa Gustav Eduard armastas joonistada ja joonistas väga hästi. Ja hästi joonistas ka Roosi vanaisa Georg. No ja minagi olen joonistanud ja maalinud. Käisin kunstiringis ja mu maalid olid isegi Rakvere kunstimuuseumis näitusel. Tuleb meelde, et tahtsin lapsena üle kõige kunstnikuks saada, aga kui kümneaastaselt esimese luuletuse kirjutasin, siis asendus üks kirg teisega ja nii ta läks. Ehk saan nüüd koos Roosiga selle kõrvalejäänud kire taas elustada!