reede, 9. september 2016

Inno ja Irja kommenteerivad salapärast "alust"

Irja: No nii! Tuleb välja, et Tallinna TV rahaülekanne on kuidagi seotud mingi alusega. Mida sina arvad, mis värk sellega on?

Inno: No üks võimalus on, et silmas on peetud euroalust.

Irja: Misasi see veel on?

Inno: See on selline puidust alus, mille peale laotakse erinevaid materjale. Me seal ÜKTd tehes kasutasime euroaluseid selleks, et riiuleid teha.

Irja: Ei, ei, ei! Savisaar on tuntud oma konspiratiivsuse poolest. Mina arvan, et ta üritas jälgi segada ja jätta mulje, et rahaülekanne on kuidagi Kapoga seotud.

Inno: Aga tegelikult oli see asi ju nii, et sa helistasid Edgarile. Või oota, Edgar helistas sulle!

Irja: Nii.

Inno: Ja sa kurtsid, et sul oleks raha vaja. Ja Edgar ütles, et ta lahendab selle asja ära...

Irja: Ja siis helistas mulle Toomas Lepp, kes ei teadnud mingist seriaalist midagi.

Inno: Ja siis küsis Toomas Lepp, et kui palju raha vaja on.

Irja: Just! Ja mina mõtlesin, et küsin siis kohe kaks tonni. Kui nii lahkelt pakutakse.

Inno: Jah. Ja siis kantigi kaks tonni üle.

Irja: Täpselt. Ja nüüd, kus ma Savisaare perse saatsin...

Inno: Nõutakse seda kahte tonni sult tagasi. Nii ongi.

Irja: Aga ikkagi see alus. Mida me selle kohta arvame?

Inno: Minule meenub ka see, et nad lubasid teha sinuga ka lepingu. Aga nad kandsid sulle raha üle mingi lepinguta. Mis näitab, et neil ei olnudki mingit plaani sind näidendis kasutada. Nad lihtsalt...

Irja: Lasid mulle füüri?

Inno: Just. Tallinna maksumaksja raha. Minu seisukoht on, et Tallinna TV peaks selle raha välja nõudma kas Toomas Lepalt või Edgar Savisaarelt. Kuna nemad tegid selle otsuse, mitte sina.

Irja: Mina lihtsalt ütlesin neile, et mul ei ole raha.

Inno: Just. Ja et raha oleks vaja. Ja nemad kandsid sulle selle raha. Nad tegid sulle sisuliselt annetuse Tallinna TV arvelt.

Irja: Just.

1 kommentaar:

Alice ütles ...

Te võiksite seda arulagedat juttu kahekesi omavahel teki all arutada, aga mitte siin avalikult. Üldse ei olnud naljakas.See näitab veel rohkem teie väiklust ja rumalust.