pühapäev, 1. jaanuar 2017

Ho-Ho-Hoo! Läheneb lapsetegemise päev

Väljavõte Daily Maili veebist.

Ma ei tea, kuidas Eestis, aga Inglismaal sünnib kõige rohkem lapsi 26. septembril. Mis tähendab, et nad on eostatud ööl vastu 3. jaanuari.

Ehk siis, kes tahavad teha nagu teised, Inglismaal või mitte, pange vaim valmis: homme hiljemalt kell 10:36 õhtul peaksite voodisse ronima ja vanainimese asja tegema.

Inglismaal on 2. jaanuari mitteametlik nimetus National Baby-Making Day - riiklik lapsetegemise päev, vahendab Daily Mail.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Inno, kas seda tead, et kes aasta esimesel päeval keppi ei saa, on terve aasta kuival.

Inno ütles ...

Ma olen olnud suhtes, kus esimesel päeval sain ja ülejäänud aasta olin kuival. :)

Triin ütles ...

Mulle on jäänud mulje, et Eestis on kõige rohkem sünnipäevi aprillis. Ehk siis need pikad valged suveööd.... :)