neljapäev, 16. veebruar 2017

Dr. Inno: Kas Hans H. ja Kati S. on tõesti uus kuum paar?

A post shared by Hans H. Luik (@hhluik) on

Täna jäi silma kaks olulist uudist: esiteks ootas Hans H. oma printsessi ja Kati S. teatas, et leidis endale tõelise kuninga. Mida arvab asjast inimhingede insener ja kõigi haiguste spetsialist Dr. Inno, kas tõesti on tegemist uue kuuma paariga?

Dr. Inno (kohendab kitlihõlmasid): Brrrr.... Siin koridoris on ikka maru jahe. Aga mis põnev uudis. Ma pidin äärepealt stetoskoobi maha pillama. Milline super uudis! Kaks tõelist korüfeed. Kaks, ma ütleksin, et maestrot. Kaks kõrgesti austatud talenti ja oma ala asjatundjat. Hans H. ja Kati S. on niisiis sedapsi. Nojaa. Tegelikult ma ei imesta. Ma ei imesta. Ja miks ma ei imesta? Sest seda oli arvata, et siit midagi tuleb. Mõlemad juba küpsed natuurid. Ja sobivus, ma ütleksin, on siin lausa sajaprotsendiline. Sajaprotsendiline. Vaadake kasvõi Jaan Tootsi, tema sai küpse naisega koguni lapse. Praegu ongi moes küpsemad suhted. Kus kumbki pool teab täpselt, mida ta elult ja partnerilt tahab. Isegi vaadake, Sõõrukas pooldab küpsust. Kõigil neil on ju oi-kui-palju suhteid seljataga. Ikka kümneid, ma ütleksin. Kümneid kindlasti. Abielusid on olnud juba neli-viis. Ja nüüd on lõpuks tuvikesed leidnud teineteist. Nojaa. Mis mul selle vastu olla saab. Puhas rõõm. Kindlasti nad saavad kaasa minupoolse õnnistuse. See on justkui taevas sõlmitud jumalik liit.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ikka-ikka. haššhašš pannakse puid lõhkuma ja hobusesitta rookima, see on katikese ettekujutus tõelisest mehest :DD