esmaspäev, 24. aprill 2017

Minu kaalu asjus



Inno pidi poes käima ja meie kaalule uue patarei ostma. Noh, et ma saaks ennast kaaluda ja veenduda, et ma ei kaalu 159 kilo, nagu kaal näitas.

Inno käiski poes, aga tuli tagasi ilma patareideta. Ütles, et polnud poes selliseid patareisid, mis meie kaalu sisse läheksid. Või ta siis lihtsalt ei tahtnud, et ma ennast kaaluksin?

Tuletasin talle täna seda meelde. Sest kui ma kaalu peale astusin, siis ei näidanud ekraan midagi. Seepeale ei jäänud Innol muud üle kui tellida patareid internetist. Firmast PCSTO. Maksid 80 senti tükk. Inno tellis kaks, sest alla eurost tellimust ei saanud teha.

Loodetavasti saan siis varsti teada, kui palju õigupoolest kaalun ;).

Pildil aasta tagasi Portugalis, 25. aprillil, revolutsiooni aastapäeval ehk Dia da Liberdadel.

2 kommentaari:

Maret ütles ...

Miks küll oma kaalu pärast kiunuvad ikka vaid saledatest saledamad?

Irja ütles ...

Ei tea! Ju siis nii peab olema :).