kolmapäev, 19. aprill 2017

Probleem. Kas mehed peaksid oma karvu hooldama?



Manjana ehk Sirje Kingsepp kirjutas, et karvase rinnaga mehed ei peaks oma rinnakarvu maha ajama, aga nad võiks neid HOOLDADA, sest muidu on nagu „musta lamba pepu.” Lugesin selle lõigu tema postitusest ka Innole ette ja me mõlemad hakkasime naerma.

Innol just selline „musta lamba pepu” ongi ja tema oma karvu ei HOOLDA. Mis on minu arvates väga okei, sest kui ma tabaksin ta kääridega oma rinnakarvu timmimas, siis ma mõtleks, et mida homo, palun, ja suure tõenäosusega tuleks lahutus. Sest mulle karvased mehed meeldivad, aga mitte sellised karvased mehed, kes oma karvu piinliku hoolega timmivad. Okei, habeme ajamisest ma saan aru, sest muidu tekib Sammalhabeme tunnelma, kellel kasvasid habeme sees pohlad. Aga oma rinna-, kubeme- ega jalakarvu ei peaks hooldama ega timmima mitte ükski normaalne heteroseksuaalne mees. Mehe jõud on tema karvades, see on kirjas juba Simsoni ja Delila loos.

Okei. Nüüd mis puutub naiste karvadesse. Mina talvel oma karvu eriti ajada ei viitsi. Ja kuna nad mul ka eriti tihedad pole (unustage ära, pilti ma ei pane), siis nad mind ei häiri. Näol mul karvu ei kasva, nii et selle naisterahva jaoks, ma kujutan ette, väga tülika probleemiga mul tegeleda ei tule. Suvel ajan karvu siis, kui meelde tuleb. Vastavalt tujule. Mis on, ma arvan, hea põhimõte - ajada karvu siis, kui see endale tore tundub. Mitte kellegi teise iluideaalist lähtudes.

Pildil Inno. Karvu pole näha. Küsisin Innolt, kas võin tema karvasest rinnast pilti teha ja blogisse panna. Inno ütles ei.

Kommentaare ei ole: