reede, 19. mai 2017

Ja veel üks armas pilt meie Roosinupust :)



Siin Roosinupp täna Võru linna mänguväljakul liivaga mängimas. Oli hästi soe ja hästi tore päev. Pikk, pikk jalutuskäik, möll mänguväljakul ja nüüd pikutamine kodus. Elu on ilus!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Inno, sul tuleb nutikael ja see on muide diagnoos, ühel hetkel enam kaela sirgu ei saa ajada!

Vastus teie elu probleemidele, millest siin vahel kirjutate asub Inno selja taga, vaadake hoolega, see koht on seal! Kui seal käima hakkate, ei pea enam riiki vahetama, siis on igas riigis väga hea olla. Kõrgemat!

Inno ütles ...

Ma olen 20 aastat mobiiltelefoni aktiivselt kasutanud ja pole seda kaela tekkinud. Mis kirikusse puutub, siis tekitab seal käimine mul stressi, sest ma näen seal armetus seisus inimesi. Sama lugu, ma näen inimeste muresid, aga ma ei saa neid kuidagi aidata. Mul tekib paanikahoog selliste asjade peale. Mu süda lõhkeb kirikus käies ja ma hakkan nutma.

ann ütles ...

Nojah, aga mis nende juttude ja paanikahoogude mõte siis on lõppude lõpuks?

Tõestada pidevalt, et: "Ma olen hea ja kaastundlik inimene, ma olen hea, hea, hea, hea, hea, hea, uskuge, ma olen hea, teeme võistluse - võistleme nüüd selles, kes on ikka härdasüdamelisem inimene!" Nii või?

Inno ütles ...

Blogi on avalik päevik, kus lihtsalt kirjutan, mida mõtlen ja tunnen. Sel polegi mingit mõtet.