Ma ei taha enam kuulda ühtegi juttu, et raha ei ole!
Euroala on pilgeni vaba raha täis, kinnitab Eesti Panga juht. Väljavõte Äripäeva veebist.
12 kommentaari:
Anonüümne
ütles ...
Keegi pole väitnudki, et "raha pole". Raha on sitaks (palju prinditud), aga ei usas ega ka euroopas ei ole nimetamisväärset tootlust mitte kusagil. No mitte kuhugi ei ole investeerida!
Investeerimne tähendab tulevikus saadava kasu nimel raha paigutamist. Sotsiaalabi ehk kellegi tundmatu elamistingimuste parandamine seda pole, jäävad edasi elama nii nagu on
Tüüpiline nõuka-aja inimese küünilisus, kus inimesed käisid ringi lõhkiste dressipükstega ja kinnitasid, et kõik on kõige paremas korras. Kus kõik kinnitasid, et keegi ei varasta, aga kõik varastasid nii mis kole. Kodutunde saates on üksteise järel selliseid elamisi.
kogu raha maailmas läheb nii ehk naa inimestele, see on jh rumal, et ehitame rikastele brüsselisse kiirrongi nagu spetsiaalselt nendele loodud lennufirmast oleks veel vähe, see on jälle see koht kus oravad hakkasid valetama, selleasemel et uusi kasumlikke ideid teostada, nii et konkreetsed valetajad ja vargad ja vägivallatsejad kinni panna, savikas ei ole ainuke, probleem on selles, et kui selline suur erakond nagu rehvid valetavad ja neid toetab 30% rahvast, siis noh on neid valelikke inimesi päris palju, muidugi osa neist on lihtsalt ära lollitatud aga siiski, alustada ikka suurtest valetajatest ntx miikael ja unzip, see võitlus on raske ja pikk
Kiirrong ei ole ainult rikastele. Saksamaal on vaeseid tudengeid, kes oma öömajaprobleemi on öörongiga lahendanud, isegi üks kodutu rääkis, et ta teenivat taaraga raha ja ostab DB kuupileti, et öömaja rahulikult olemas ja hommikuti saab jaamahoonetes tasuta hommikusööki, traagiline on hoopis see kui tahaks euroopasse kas õppima või tööle minna ja siis jääb kehva transpordiühenduse taha asi pidama. Rongid on igal pool maailmas just vaese inimese sõiduvahend.
Tasuta hommikusöök raudteejaamas? Ja et eesti kodutud sõidaksid Tallinna-Tartu vahet ringiratast? Või Pärnu ja Tartu vahet?
Kes on kuulnud tasuta hommikusöökidest Tartu raudteejaamas?
Ja kas keegi arvab siin tõsimeeli, et RB lahendab ühtlasi ka eesti kodutute varjupaigaprobleemi ning on kõige mõsitlikum variant kodututega tegelemiseks?? Halloooo, mõistus, tule koju!
Kui jutt on rikastele ehitatavast brüsseli rongist, siis ei ole vaja seda piimarongiga aegviitu segamini ajada, võiks ikka kursis olla sellega, kust kiirrong algab ja kuidas sujuvalt läbi eesti ilma peatusteta läbi sõidab. Kasuks tuleks seegi teadmine, et kogu euroopa rongiliiklus on ühtses võrgustikus tänu standardsetele rööbastele ja isegi rongikaart on ühtne, võib sõita kiirrongiga läbi kogu euroopa öö jooksul. Eesti ja baltiriigid sinna ei kuulu, aga võiks ju. Venemaal võeti vastu otsus ehitada tulevikuraudtee läbi läti ja leedu euroopasse, meie oleme nii provints ja kõrvaline rudiment, et meid isegi ei mainitud seal. Palju õnne meie tarkadele analüütikutele ja pläkutajatele. Tasuta hommikusöök jaamahoones ei ole mitte kodututele, vaid kuukaardi omanikele, see on iga öömaja esmane nõue. Saksa kodutute ja tudengite seas on ka nutikaid, kes on osanud DB kuukaardi endale kasulikuks teha. Aga ööbimiskohti ja supikööki vajab varsti kogu meie rahvas: lugege siit -"Riik lasi end põrunud megaprojektiga rumalalt lüpsta"15. august 2017 23:59 Postimees.
12 kommentaari:
Keegi pole väitnudki, et "raha pole". Raha on sitaks (palju prinditud), aga ei usas ega ka euroopas ei ole nimetamisväärset tootlust mitte kusagil. No mitte kuhugi ei ole investeerida!
Eestis elavad inimesed muldpõrandaga majades ja pole kuhugi investeerida? Loll jutt suhu tagasi!
Investeerimne tähendab tulevikus saadava kasu nimel raha paigutamist. Sotsiaalabi ehk kellegi tundmatu elamistingimuste parandamine seda pole, jäävad edasi elama nii nagu on
Rail Baltica on samuti majanduslikult täiesti mõttetu asi, ometi panustatakse sinna miljardeid eurosid.
Inno,
mitut muldpõrandaga elamist sa Eestis tead? Mina ei tea isegi kedagi, kes teaks kedagi, kes muldpõrandaga onnis/hurtsikus/majas elaks.
Tüüpiline nõuka-aja inimese küünilisus, kus inimesed käisid ringi lõhkiste dressipükstega ja kinnitasid, et kõik on kõige paremas korras. Kus kõik kinnitasid, et keegi ei varasta, aga kõik varastasid nii mis kole. Kodutunde saates on üksteise järel selliseid elamisi.
Palun selgitust, et kuidas need Kodutunde saate kliendid investeeringuks kvalifitseeruvad. Tootlus inflatsiooniga korrigeerituna jne
See on investeering inimestesse, mille tootlus on kõigest muust peajagu üle. Kogu äri põhineb inimestel.
kogu raha maailmas läheb nii ehk naa inimestele, see on jh rumal, et ehitame rikastele brüsselisse kiirrongi nagu spetsiaalselt nendele loodud lennufirmast oleks veel vähe, see on jälle see koht kus oravad hakkasid valetama, selleasemel et uusi kasumlikke ideid teostada, nii et konkreetsed valetajad ja vargad ja vägivallatsejad kinni panna, savikas ei ole ainuke, probleem on selles, et kui selline suur erakond nagu rehvid valetavad ja neid toetab 30% rahvast, siis noh on neid valelikke inimesi päris palju, muidugi osa neist on lihtsalt ära lollitatud aga siiski, alustada ikka suurtest valetajatest ntx miikael ja unzip, see võitlus on raske ja pikk
Kiirrong ei ole ainult rikastele. Saksamaal on vaeseid tudengeid, kes oma öömajaprobleemi on öörongiga lahendanud, isegi üks kodutu rääkis, et ta teenivat taaraga raha ja ostab DB kuupileti, et öömaja rahulikult olemas ja hommikuti saab jaamahoonetes tasuta hommikusööki, traagiline on hoopis see kui tahaks euroopasse kas õppima või tööle minna ja siis jääb kehva transpordiühenduse taha asi pidama. Rongid on igal pool maailmas just vaese inimese sõiduvahend.
Tasuta hommikusöök raudteejaamas? Ja et eesti kodutud sõidaksid Tallinna-Tartu vahet ringiratast? Või Pärnu ja Tartu vahet?
Kes on kuulnud tasuta hommikusöökidest Tartu raudteejaamas?
Ja kas keegi arvab siin tõsimeeli, et RB lahendab ühtlasi ka eesti kodutute varjupaigaprobleemi ning on kõige mõsitlikum variant kodututega tegelemiseks?? Halloooo, mõistus, tule koju!
Kui jutt on rikastele ehitatavast brüsseli rongist, siis ei ole vaja seda piimarongiga aegviitu segamini ajada, võiks ikka kursis olla sellega, kust kiirrong algab ja kuidas sujuvalt läbi eesti ilma peatusteta läbi sõidab.
Kasuks tuleks seegi teadmine, et kogu euroopa rongiliiklus on ühtses võrgustikus tänu standardsetele rööbastele ja isegi rongikaart on ühtne, võib sõita kiirrongiga läbi kogu euroopa öö jooksul. Eesti ja baltiriigid sinna ei kuulu, aga võiks ju. Venemaal võeti vastu otsus ehitada tulevikuraudtee läbi läti ja leedu euroopasse, meie oleme nii provints ja kõrvaline rudiment, et meid isegi ei mainitud seal.
Palju õnne meie tarkadele analüütikutele ja pläkutajatele.
Tasuta hommikusöök jaamahoones ei ole mitte kodututele, vaid kuukaardi omanikele, see on iga öömaja esmane nõue.
Saksa kodutute ja tudengite seas on ka nutikaid, kes on osanud DB kuukaardi endale kasulikuks teha.
Aga ööbimiskohti ja supikööki vajab varsti kogu meie rahvas: lugege siit -"Riik lasi end põrunud megaprojektiga rumalalt lüpsta"15. august 2017 23:59 Postimees.
Postita kommentaar