neljapäev, 28. september 2017

Vau! Kalle Klandorf pakkus ennast Võru linnapeaks!




Kõige paremad pakkumised tulevad alati siis, kui sa neid põrmugi ei oota. Nimelt kirjutas meie valimisliidu „Võru eest” üks asutajaid Jüri Luik täna hommikul Facebookis, et Võru linnapea võiks olla juriidilise kõrgharidusega. Praegustel linnapeakandidaatidel seda pole. Selle peale reageeris kohe Tallinna abilinnapea Kalle Klandorf, kes pakkus, et aga milles küsimus, võtke mind.

Kalle kirjutas: Valige sinna Võrru mind linnapeaks. Mul juriidiline kõrgharidus, lisaks veel pedagoogiline kõrgharidus, vabal ajal võin veel kooli direktor ka olla). Mul 12 aastane kogemus tallinna juhtimise alal. Peaks sobima Võrru küll.

Meie valimisliidu idee ongi see, et parima tulemuse saavutamiseks võiks Võru linnapea valida KONKURSI korras. Meil on sellele kohale lausa kaks juriidilise kõrgharidusega kandidaati: Kalle Klandorf ja... mina! Kuna mul endal hetkel väikesed lapsed (vanuses 5 ja 2), siis annaksin eelistuse Kallele, aga pärast võin selle ameti üle võtta  Olen Jüriga nõus - Kalle oleks Võrule äärmiselt tugev linnapea - esiteks on ta inimesena äärmiselt sümpaatne (tegelikult kogu tema pere) ning teiseks on tal Tallinna abilinnapeana tohutu kogemustepagas. Juriidilist kõrgharidust juba mainisin? Võrule superleid!

Pildil Kalle, kujutis tema Facebooki küljelt.