teisipäev, 31. oktoober 2017

Inno tuleb kapist välja: #MeToo

Eestis ja ka mujal maailmas on praegu läinud lahti suur jaht ahistajatele, kus naised tulevad massiliselt nö kapist välja ja räägivad, kuidas mehed on neid ahistanud. Kampaania nimi on #MeToo (tõlkes: mina kaa). Eestis oli kõige tuntum juhtum Riigikogu asespiikri Taavi Rõivasega, kes olevat naist öise peo käigus käperdanud. Asespiiker pidi seetõttu oma ameti maha panema ja ta tehti üelüldiseks patuoinaks - tiriti lausa TV3 Kolmeraudse saatesse Mihkel Rauale lintšida.

Ma tahaks ka kapist välja tulla ja rääkida ühest ahistamise juhtumist, aga seda stiilis, mida kirjeldas Juku-Kalle Raid, kus ahistajaks oli naine. Ma pean tunnistama, et mind ongi elus ahistanud ainult naised. See on tulnud ilmselt sellest, et ma olen naiste suhtes sellise leebe, sussi olemusega. Mehed pole mind julgenud puutuda, sest mehele virutan ma kohe vastu lõugu, kui see oma kätt või suud minu suunas sirutab. Aga naiste suhtes olen ma kaitsetu. Ma ei suuda naisele haiget teha, seetõttu olen ma eriti kerge saak naisahistajatele. Ja ma pean tunnistama, et naised on mind elus ahistanud korduvalt. Näiteks ühel minu varasemal töökohal on minu naissoost töökaaslased minuga lausa seksinud, kasutades minu joobes olekut. Mis näitab seda, et ka naised on võimelised ahistama, eriti siis, kui nad aru saavad, et on leidnud sellise mehe, kes ei suuda naist lüüa või omavad muul moel mehe üle kontrolli.

Praegu olen õnneks leidnud naise, kes ei ahista isegi siis, kui selleks on kõik võimalused olemas, aga minu eelmises suhtes kasutas naine minu nõrkust igati ära. Isegi siis, kui olin juba suhtele lõpu teinud, kutsus ta mind vanasse koju „aiaväravat parandama”. Jutumärkides seepärast, et tegelikkuses polnud väraval midagi viga. Ta meelitas mind lihtsalt kohale erinevate vabandustega nagu aiavärav, tilkuv kraan ja viga elektrisüsteemis. Kui läksin siis maja teisele korrusele kraani ja elektrit üle vaatama, kargas ta mulle äkitselt selga ja hakkas mind seksuaalselt ahistama nagu üks ahistamine võib välja näha. Üritas mind suudelda ning käperdas igalt poolt. Üritas mind kõrvalolevasse magamistuppa voodisse tirida. Võttis omal hommikumantli seljast ja tahtis sealsamas, vannitoa uksel torude kõrval seksuaalvahekorda astuda.

Olukord oli üsna tragikoomiline. Naine oli nagu ahv mul seljas, mina ise kummargil soojaveeboileri torude kohal. Ma ajasin naise endast eemale, mis oli üpris keeruline, kuna püüdsin tagada, et naine seejuures viga ei saaks. Samas kõrval oli trepp ja kui ma oleksin liiga järsult püsti tõusnud, oleks naine või me mõlemad koos võinud trepist alla kukkuda. Trepil oleks võinud olla laps, kes oleks võinud meie alla jääda ja vigastada saada. Ma liikusin ettevaatlikult, naine seljas vannituppa ning tõstsin naise seljast maha. Ta üritas mind emmata ja vägisi suudelda, aga ma keerasin pea kõrvale. Hoidsin kätt sirgelt endast eemal, et ta mulle enam läheneda ei saaks. Jätsin tööriistad sinnapaika ja lahkusin ning rohkem ma sellesse majja enam nägu ei näidanud.

Nagu näha, võib ahistajaks olla ka naine ning mehel on sellega üpris raske toime tulla, kui tagada, et naisele selle käigus viga ei sünniks. Vaatamata eksnaise hilisematele korduvatele kutsetele otsustasin sellesse majja enam mitte naasta, kuna ma lihtsalt ei suutnud selliste asjadega enam riskida, kuna kartsin, et naine või lapsed võivad viga saada.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mõni naine võiks mulle nii peale lennata :), muidugi selle vale aiateibaga peaks tegelema

Anonüümne ütles ...

Võib juba elavalt ette kujutada, kuidas paarikümne aasta pärast kogub viltsussides ja soojas vestikeses radika kõrval ratastoolis kögisev Inno vanadekodukaaslased kokku ja küsib sajandat korda: "Kas ma teile seda lugu olen rääkinud, kuidas Ingrid lubas mul sellesamuse ära lõigata"? Saja ohke peale, et oled jah, sada korda vähemalt, teatab Inno, et sel juhul pajatab ta seekord loo sellest, kuidas Ingrid ähvardas tal sellesamuse maha lõigata. Sajandat korda... Ühel hetkel ei suuda vanadekodukaaslased seda enam välja kannatada ja valivad enda hulgast välja kõige kabedama, kes Inno öösel padjaga ära lämmatab. Kurb, aga pidulik.

Inno ütles ...

Mõni asi ei unune tõesti. Eestis ka muudkui nämmutatakse okupeerimisest ja küüditamistest. Ilmselt on mõnel sellestki villand ja tahaks kõik eestlased padjaga ära lämmatada.

Anonüümne ütles ...

Minu arvates oli see kurb lugu :((

Anonüümne ütles ...

:))))) hea lugemine, ahv seljas. Inno võta huumoriga, mind on jälle firmapeol basseini visatud, aga visati pea enamus inimesi ja kõigil oli lõbus, hukkus vaid paar vana Nokiat.

Inno ütles ...

Kõrvalt vaadates on muidugi huumor, aga kui ise selle sees oled, siis eriti naljakas ei ole. Eriti kui veel lapsed ka mängus.

Anonüümne ütles ...

Sa oled päriselt õrn hing.