pühapäev, 10. detsember 2017

Roosi joonistab. Emme ja issi



Meie kolmeaastane on suur joonistaja. Joonistab kõigega, millega võimalik, ja kuhu aga võimalik. Meil ei ole kodus ühtegi mööblieset, mida Roosi ei oleks täis kritseldanud, seintest rääkimata :). Joonistamine on igasuguse kahtluseta tema lemmiktegevus, ainult lumehanges möllamine saab sellele ehk ligilähedale. Ja Entel-Tenteli lastelauludele kaasa laulmine ja tantsimine :).

Sel pildil, mida teile nüüd uhkelt presenteerin, on Roosi sõnul peal issi (vasakul) ja emme (paremal). Keskel siis ilmselt väike Roosi ise ja paremal ülal Juuli.

Täna katsetasime vesivärve. Roosi joonistas esmalt täis kõik paberid, seejärel radiaatori, oma mänguasjad ja minu jalad. Inno tooli oleks ka täis joonistanud, kui ma ei oleks teda takistanud :). Kui mõne aja pärast vannituppa peegli ette läksin, siis nägin, et mul oli otsa ees suur must laik. Ehmatasin päris ära, aga selgus, et tegu on samuti vesivärviga. Kuidas Roosi selle mulle sinna joonistas, on mulle siiamaani mõistatuseks!