esmaspäev, 17. detsember 2018

Miks ma usun Reformi ja Isamaad rohkem kui Keskerakonda ja sotse



Väga lihtsal põhjusel.

Esiteks sellepärast, et viimati tõstis puuetega laste toetusi Eesti vabariigis kes? Reformierakond aastal 2006. Sestsaati on nad püsinud muutumatutena - 12 aastat. See valitsus praegu on enamuses vasakpoolne, aga puuetega laste toetused pole tõusnud mitte PENNIGI. Keskerakonna ja sotside valitsusajal ei ole puuetega laste toetused tõusnud MITTE PENNIGI.

Teiseks - kes tõstis viimati Võru linnas puudega lapse hooldaja toetust? Refomierakonna ja Isamaa valitsus, Jüri Kaver ja Tarmo Piirmann. Mitte sotsid ega Kesk. Praegune sotside linnavalitsus pole tõstnud seda toetust PENNIGI. 

Nii et vast mõistate, miks ma usun Isamaad ja Reformi rohkem kui sotse.

Miks puuetega laste vanemad nii väga rõõmustasid, kui sotside ja Keski valitsus tekkis? Sest me olime 100 % kindlad, et te tõstate meie laste toetusi. 100 %!!! Ma oleks olnud valmis selle nimel mürki võtma, ausõna!

Ma poleks elus uskunud, et te ei tõsta. Et te ei tõsta MITTE PENNIGI. Kui isegi Reform tõstis. Nüüd räägivad puuetega laste vanemad mulle, et nad ei vali enam sotse. Et nad valivad EKREt. Ja Reformi ja Isamaad. Nad ei usu enam teid, sotsid. Nad ei usu teid enam, kesikud. Sest te olete neid nii valusasti petnud. Sest te olete meid nii valusasti petnud.

Pildil meie imeilus Juuli, kelle elu parandamisele on kaasa aidanud Reformierakond ja Isamaa. 

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Misasja siin imestada on? Kui purupunased hakkaksid reaalselt vaesust likvideerima, siis pikas perspektiivis nad ju jääksid enda valijatest ilma. Jõukas inimene mõtleb teisiti, kui see kes peost suhu elab. Eriti sotsidel, aga vb ka kesikutel on kasulik, mida rohkem on ühiskonnas n.ö. rõhutuid ja hüljatuid ehk nende poliitilist auditooriumi.

Jah ma tean, et ma olen äärmiselt küüniline, aga elu on näidanud, et millegipärast kipub mul peaaegu alati õigus olema.

Frei ütles ...

Artiklis on erakondi võrreldud ühekülgselt vaid puudega lapse hooldaja seisukohalt.
Riigile on kõige kahjulikumad olnud ikkagi väikeriigile sobimatud liberaalsed reformid! Nullist kuni 28 miljardi Euroni kasvanud riigivõlg räägib iseenda eest :(