esmaspäev, 1. aprill 2019

Hei, Eesti, siin Mérida! :)



Hei jälle, sõbrad! :) Oleme maandnud Méridas, Extremaduras! Inno on hulga rõõmsam, sest no siin on soe - 21 kraadi. Ikka kõvasti soojem kui Beguris, kus oli 14 kraadi. Ega Zaragozas ka õhtul rohkem olnud. Mina olen siin seni Inno jorisemist kannatama pidanud, aga nüüd on nagu teine inimene, viskab isegi nalja :D

Kõige mõnusam on muidugi see, et ma olen päikest saanud. Pildi peal on natuke näha ka loodetavasti, aga kõige suurem muutus on meeleolus - tuju on kogu aeg hea :D Kuigi Eesti tatt on IKKA VEEL ninas, see on selline stike tatt, et kulub vist veel nädal, enne kui seda enam hommikuti ninast välja kaapima ei pea. Aga noh, mis ma hädaldan. Siin on ikkagi juba juuni Eesti mõistes ja see on väga mõnus. Kui autol aknad lahti, siis on värske rohu lõhna tunda.

Täna hommikul hakkasime siis Calatayud'ist tulema ja umbes neli tundi sõitsime, enne kui Méridasse jõudsime. Leidsime endale siit väga laheda hotellikese, kus saime kohe ka upgrade'i ülilahedasse invatuppa, kus on hästi suur vannituba ja Juulikesel tohutult ruumi käputamiseks. Hotelli administraator ise pakkus ja ütles, et juurde pole vaja maksta. Hispaanlased on väga tähelepanelikud ja heatahtlikud ning lapsed ja lapsevanemad saavad siin erikohtlemise osalisteks. Keegi ei pahanda, kui lapsed ringi jooksevad või karjuvad, neile naeratakse ja tuuakse kommi :D Kui värskendav :D

Siin veel üks lahe pilt tänasest päevast, Roosi hoiab Innol Mérida hotelli kohvikus ninast kinni :D

Kommentaare ei ole: