kolmapäev, 10. aprill 2019

Pilte Lissabonist :)



Kellaaeg on küll hiline ja uni silmas, aga midagi pole teha, tuleb midagi kirja panna, sest sugulased ja sõbrad tahavad teada, kus ma hulgun :D Või kablutan, kui mu isa lemmikväljendit kasutada :D Täna hulkusime siis Lissaboni peal ringi ja tegime hästi palju pilte :) Siin oleme me täna kuskil keskpäeva paiku oma vanal armsal Praca do Comerciol. Viimati olime siin kolm aastat tagasi, mais 2016 :)



Minu lemmikkoht kogu maailmas, vaade Tejo jõele Praca do Comerciolt :)



Praca do Comercio.



Inimesed pikutavad jõeäärsete kohvikute lamamistoolidel.



Läksime raudteejaama sööma - Pingo Doce'i sööklas läks ainult kümme eurot :)



Avatud ustega raudteejaamas sagisid sööjate vahel ka tuvid, keda keegi minema ei ajanud :)



Mina raudteejaamas :) Kui palju kordi olen siin kohvi joomas ja ajakirju ostmas käinud!



Riided on mul muidu ka 100 % portugali omad :D Kleit ja mantel kolm aastat tagasi siitsamast Lissabonist ostetud :D Mokassiinid, mis jalas, ka :D

Ok, tänaseks nii palju, no tõesti jube väsimus on sest jalutamisest :D Ei ole harjunud, noh :D Võrus ju ainult kõrvaltänava poodi ja tagasi :D Panen homme veel pilte ja kirjutan juttu ka, aga tänaseks head ööd, sõbrad! :)

Kommentaare ei ole: