kolmapäev, 3. aprill 2019

Pilte tänasest päevast :)



Täna pikutasime päris kaua ja ootasime enne siesta lõpu ära, kuni kella poole viieni, kui küla peale jalutama läksime. Ega poode ja restorane enne lahti tehta :) Käisime kõigepealt poes ja ostsime süüa ning pärast läksime kohalikku restorani sööma. Võtsime bacalhao doradat ja suppi. Mõlemad olid tõeliselt head. Kuum kanasupp riisiga mõjus mu enesetundele väga hästi, tundsin kohe, et jõudu on rohkem. No ja bacalhaod võiksin ma vist lõputult süüa :D Nüüd tegi Inno veel kodus ka bacalhaod, nii et idüll on täielik :D

Nalja ka - Hispaanias elav sõber kurtis, et on endale vist Eesti turistide käest kurja viiruse külge saanud :D Et nina nohune, pea paks ja uimane olek. No mul see vastik Eesti viirus siiamaani küljes, täna oli küllaltki raske mäest üles minna :D Aga nagu ma ütlesin - siinse restorani kanasupp riisiga tegi enesetunde palju paremaks. Eestist lahkudes oli haige Inno ja eks ta ilmselt sellepärast torises, sest haigena on väga raske nii kurnavat autosõitu ette võtta, ja mina olin üsna reibas, aga Kataloonias tabas see kuri Eesti viirus ka mind ja nüüd ma siis põen seda. Õnneks on soe, 21 kraadi täna jälle, ja päike paistab, see aitab tervenemisele kaasa. Eestis ei teagi, mis teeks. Konutaks teki all ja vahiks telekat :D Ei, siin on parem, sest siin saab ka haigena väljas käia. Teed väikse tiiru, ei pinguta üle. Ehh, ma südamest loodan, et teil seal varsti soojaks läheb. Nii palju häid sõpru on haiged praegu seal. Kurvaks teeb see Eesti viibiv kevad.

Aga ma saadan teile siit mõttes päikest ja siin veel kaks pildikest tänasest päevast:



Me kodutänavas õitsevad õunapuud :)



Meie aia taga avaneb selline vaatepilt :) Kes pingsalt vaatab, näeb kitse ka :D

Kommentaare ei ole: