teisipäev, 2. aprill 2019

Portugal, here I come :)



Head sõbrad, ma olen jälle Portugalis! :) Täna jõudsime. Ärkasime hommikul Méridas ja kuna sõita polnud pikalt, ainult tunnike, siis käisime enne veel natuke poodides. Kohalikus Carrefour'is, kust meil oli plaan osta mulle printer (et ma saaks romaani lehekülgi välja printida), aga kust Roosi endale hoopis järjekordse LOLi välja kauples :D Glitter series :D

Siis asusimegi Portugali poole teele. Inno oli jube väsinud, no ikka 4500 kilomeetrit läbi sõidetud, ja tagatipuks hakkas veel ka vihma sadama, mis veel suurendas seda väsimust. Aga mina olin õnnelik. Portugal, mu unistuste maa, ju muudkui lähenes :D Ja väljas oli soe, 21 kraadi. Kuigi vihma sadas. Tekkis täielik Eesti suve tunne, sellise mõnusa vihmase juulikuu tunne.

Pärale jõudes tervitasid meid pikad read õitsvaid valgeid lillepõõsaid. Inno arvas, et need võiksid olla kibuvitsad. Lilli on siin üldse hästi palju, kõikjal, kuhu pilk ulatub. Meie üüritud majakese akna all õitsevad praegu näiteks tulbid. Ilus, ilus on siin. Hing puhkab. Ja Inno oli siia jõudes nagu ümber sündinud :D Õnnis pilk tekkis näkku ja lubas Roosil isegi Worten'i poest, kust me mulle lõpuks sobiva printeri leidsime, teise LOL nuku osta. Ma olin täielikus hämmingus. Eestis ma olen abielus Mister Grumpy'ga, kes hoiab rahakotti raudses haardes ja armastab toriseda, aga siin Mister Happy'ga, kes kogu aeg naeratab ja ainult küsib uniselt, et ega me liiga palju ei kulutanud :D Ma ei saa üldse enam millestki aru, aga ma ütlen ausalt, et see siinne Inno meeldib mulle palju rohkem :D Muidugi aususe huvides tuleb mainida, et suvel on Inno Eestis ka mister Happy. Kui muidugi ei ole külm suvi :D

Nüüd istub laisalt laua taga, rüüpab lahjat Pingo Doce'ist ostetud veinikest ja kirjutab uneleva näoga erinevatesse portaalidesse lugusid :D Einoh, mulle sobib!

Nüüd jääme siia pikemaks. Vaatame, mis homne toob, tänaseks aga boa noite! 

Siin mõned pildid tänasest päevast:



Roosi sõidab Carrefouri kaubanduskeskuses karusselliga :)



Kohale jõudes võttis meid vastu selline unenäoline maastik.



Oliivipuu meie aias.



Akna all kasvavad tulbid :)



Käisime Portalegre restoranis söömas. Roosil oli nii hea isu, et sõi terve supitaldriku tühjaks :D Mis pole ka ime, sest siin on tõesti head supid. Ja odavad. Suur lähker Pingo Doce'i juurviljasuppi maksab natuke üle kahe euro, sellest saab kolm taldrikutäit.

Kommentaare ei ole: