laupäev, 26. oktoober 2019

Täiesti jabur alkoholipoliitika

Postimehe veebi esileht.

Eestis pasundati pikalt-laialt sellest, kuidas alkoholi reklaam keelati ära meedias. Aga tänase Postimehe veebiväljaande esiküljel on puhas alkoholireklaam, mis nähtav just noortele, kes on veebiväljaannete põhilised lugejad. Ehk siis suunavad nii meedia (Postimees) kui alkoholi müüja (SuperAlko) reklaami just noortele. Olgu lisatud, et Postimees on Eesti suurim ja mõjukaim meediaväljaanne ja SuperAlko üks suuremaid alkoholi müüjaid.

Reklaamitakse Läti alkoholipoodi, ehk suunatakse noor klient Lätti viina ostma. Postimees pidi olema rahvuslik väljaanne - aga nagu elu näitab, siis raha eest ollakse valmis maha müüma kõik põhimõtted ja väärtused.

Tõsi, alkoholi hinda väljas pole, aga nagu reklaamistki näha, on hinnad hiirekliki kaugusel. Niipalju siis Eesti karmist alkoholipoliitikast. Vastupidi, noori lausa sunnitakse jooma. Tõesti, häbi peaks olema!

Ja siis kotitakse poode, kästakse pudelid seina taha ära peita. Klient on oma valiku juba enne poodi minekut ära teinud, sest reklaami tuleb uksest ja aknast. Ja see on suunatud just noortele.

Kommentaare ei ole: