reede, 27. detsember 2019

Eesti president räägib väärtustest, aga ei jaga euroopalikke väärtusi

Kristlikud väärtused: Armastus, usk, lootus, julgus, headus, õiglus, rahu, ausus.

Eesti president Kersti Kaljulaid armastab rääkida väärtustest, aga ta ei jaga euroopalikke väärtusi, mille aluseks on kristlus ja kristlik kultuur.

Tänapäeva Euroopa on kasvanud välja kristlusest. Elu Euroopas keerleb kristluse ümber. Kersti Kaljulaid on demonstratiivselt antikristlane ehk siis lausa vaenab euroopalikke väärtusi.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga kui inimene väidab enda kohta, et ta ei ole kristlane (ristitud-leeritatud ei ole, kirikus ei käi, kirikumaksu ei maksa), aga järgib samas nn kristlikke väärtusi ehk ütleme siis lihtsustatult, et täidab 10 käsku 9mida tegelikult teeb ju iga korralik inimene), et kas ta sel juhul järgib ühtlasi euroopalikke väärtusi või mitte?

Anonüümne ütles ...

Ma olen täiesti nõus Irja ja Inno kommentaariga. Mulle ei ole see isik kunagi meeldinud ja algas sellest, kui entusiastlikult lugesin tema kohta kui edukast naisest Kontrollikojas. Kuid kui ma lugesin, siis hämmastas mind tema toon, et küll Euroopas ollakse väikelastega emade vastu lahked, Eestis aga mitte (see oli ühes Eesti väljaandes ajal, kui ta töötas Kontrollikojas, kontrollitav väide seega). Hiljuti aga olid mu välismaalastest sõbrad väga üllatunud, kui said teada, et Presidenti ei valitudki mitte kuidagi, vaid justkui määrati. Sisemise kompassiga inimene oleks sellest teadlik, ma arvan. Soovin teie blogile Jumala õnnistust! (PS jah, ma olen kristlane, aga ma austan teisi uske, olen homoabielu ja abordi poolt jne.)

Anonüümne ütles ...

Tere, lugesin kurba uudist seoses e-residentsusega, kas te teate ehk lähemalt, mis juhtus, kas inimene töötas ennast nii üle et sai infarkti vähi vms?

https://www.facebook.com/taavikotka/posts/2988924154459656

https://www.facebook.com/russiver/posts/10212787574124656

Anonüümne ütles ...

ta ju polegi rahva/riigikogu valitud vaid brüsselist määratud ametnik.

Anonüümne ütles ...

Ta polnud isegi valimisnimekirjas. Tema poolt allakirjutatud seadused on kehtetud.

Anonüümne ütles ...

Neil meie pseudousklikutel on vähe sellest, et nad ise teevad näo nagu usuksid oma üleloomulikku olendit. Nad tahavad, et kõik teeksid sama näo. Ja siis lähevad ja tarbivad hiinlaste tehtud asju. Hiinlased ju ei käi kirikus, nad peeretavad teie kiriku peale. On nad sellepärast moslemid?

Anonüümne ütles ...

Artikliga nõus ja ka kommentaar meeldis. Olen ka kristlane, keda ei häiri teised usud ja homode suhted. Aga tekkis küsimus, miks usklik inimene toetab laste (küll sündimata) tapmist?