esmaspäev, 8. juuni 2020

Appi! Ainult kaks päeva sünnituseni!! Kas läheb esilekutsumiseks?



Täna oli mul siis võimalus veeta mõned tunnikesed sellises mõnusas oaasikeses :) Tehti mõned uuringud ning tõdeti, et sünnitus ei ole veel alanud :D Nii et kannatust! :D Arstid ja ämmaemandad olid taaskord väga sõbralikud ning tundsin end kui spaas.

Taaskord tehti paar uuringut ning selgus, et põhimõtteliselt on kõik korras. Ainult rauatase oli jälle natuke langenud, aga lisand pidigi alles kahe nädala pärast mõjuma hakkama. No hea, et ma seda võtma hakkasin :D :D 

Vereprooviga läks alul natuke nihu, nagu mul alati läheb, sest mu veene on väga raske üles leida millegipärast. Alati on mul käsi pärast vere võtmist sinine. Nüüd võeti seda hoopis randmelt ning õnnestus kohe, nii et pean edaspidi alati verevõtjale ütlema, et ärgu ta mujalt üldse üritagugi.

Täna hommikul oli tunne, et läheb sünnituseks, sest olid nagu tuhud. Neli korda järjest, mis siis aga vaibusid. Arst arvas, et see oli seepärast, et beebi tuli väheke allapoole. Läbivaatusel selgus, et sünnitus siiski veel alanud ei ole. Esilekutsumiseks sellegipolest mingit põhjust veel ei nähtud, kuna laps ei ole suur ning lootevett on samuti piisavalt. Otsustasime talle veel aega anda ning uuesti on mul haiglasse asja nädala pärast - 17. juunil. Kui ta muidugi varem ei sünni :D 

Täna oleks muidugi sünnituseks ka väga kehva päev olnud - Võrus tuleb õhtul lausa 30 kraadi! Appi, ma nii vihkan sellist kuumust!! Õnneks on homme juba 27 ning siis läheb järjest jahedamaks. 

Nii et praegu on kõik korras ning kontrolli all. Sain ka paar kasulikku nõuannet. Kuidas aru saada, kas on õiged või valed valud? Tuleb minna tunnikeseks vanni ning kui selle ajaga valud üle ei lähe, siis ju on õiged :) Teiseks - esilekutsumisel on ka oma plussid. Nimelt saab kolmesentimeetrise avatuse juures juba epiduraali teha ning on väga väike tõenäosus, et õige hetk maha magatakse. Epiduraali soovib aga iga naine, kes pole just masohhist :D Alates kaheksasendisest avatusest aga enam epikat ei tehta, nii et liiga kaua ei saa kodus mökutada :D :D :D 

Nonii, vaatame, mis siis homme. Tähtaeg on kümnes....

Kommentaare ei ole: