neljapäev, 4. juuni 2020

Seitse päeva sünnituseni. Rauapuudus




Let the countdown begin :D Sünnituse tähtajani on jäänud niisiis SEITSE PÄEVA!

Võtsin ämmaemanda soovitust raualisandi osas tõsiselt (no ei taha ikka täielikus letargias sünnitamima minna :D) ning käisin eile apteegis. Küsisin raualisandit, mis EI TEKITAKS KÕHUKINNISUST, kuna mul on sellega alati probleem.

Apteeker tutvustas kaht varianti: üks oli viieeurone ning teine maksis midagi 25 eurot, aga pidi see-eest olema raualisandite viimane sõna ning teadaolevalt kõrvaltoimeteta. Nimeks on tootel FerroBio ning tegemist on heemset rauda sisaldava toidulisandiga.

Kuna mina odavatesse headesse ravimitesse ei usu, siis võtsin selle 25-eurose ja proovisin ta ka eile ära. Lubatud on võtta kaks tabletti päevas. Võtsin kaks, sest mul on juba pikemat aega metsik väsimus peal olnud ning suurt midagi peale haigutamise ma teha ei jaksanud. Isegi apteeki jalutasin haigutades :D

Mõju oli tunda juba paari tunni pärast. Eile õhtul ma praktiliselt üldse ei haigutanud ja täna olen veel reipam. Ahjaa, ja sügelus kadus TÄIESTI ÄRA. Imede ime, aga tšekkisin järele ning tuleb välja, et ka aneemia võib sügelust tekitada. Nii et aitäh Võru ülitähelepanelikule ämmaemandale, kes mu rauapuudust kohe märkas! Tartus sellest numbrit ei tehtud ja nii olekski võinud minna nagu Juuli sünnituse ajal, mil ma olin ühel hetkel täiesti oimetu ning pärast sünnitust tuvastati mul üüratu rauapuudus. Loodan, et nüüd pääsen sellest :D

Muidu on kõik okei. Beebi on asunud järjest hoogsamalt suruma ning vahel tuleb öösel üles tulla ning mööda tuba ringi jalutada, aga täna, homme vist veel midagi juhtuma ei hakka. Poodi enam nii väga jalutada ei viitsi, kuna tee peal tuleb mitu korda seisatada ning surumise lõpp ära oodata. Olen kodus, kõnnin aeg-ajalt mööda tuba edasi-tagasi, sätin asju paika (me kolisime, aga sellest kunagi pikemalt), söön, loen ja pikutan. Mõnus on olla. Hirm on ka läinud, sest enne minu sünnitust uut koroonalainet ilmselt ei tule. Ma loodan, et jõuan enne ikka ära sünnitada :D

Roosi on väga elevil ja küsib, kas saaksime selle beebi juba varem „välja võtta” :D Ta on issiga poes beebile riideid ostmas käinud ja uurib neid nüüd igal õhtul hoole ja armastusega. Valis juba välja, missugused riided mu haiglakotti lähevad :D Nii, mis siis veel? Uus käru on olemas, uus turvatool on olemas, siis saime pealekauba veel ühe beebikiige, see on ka olemas... Beebi voodiks kõlbab seesama, mis oli Juulikesel ja Roosil, ikkagi traditsioon :) Mähkmepakike (Muumi) on olemas.

Oleme kõik rõõmsad ning ootusärevad :) Inno arvab, et ei saa närvivapustust selle suure naistekarja keskel, aga eks see ole siis näha :D

Vaatame, mis homne päev toob ;)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
ann ütles ...

Sattusin oma koolieelikust pojaga hiljuti TÜ Kliinikumi, kuna tal käis mingi viirus üle ja... (no ei hakka üksikasjalikumalt seletama). Vähemalt Lastekliinik tundus küll hästi rahulik ja suviselt tühi. Maskitati ja proovitati, see oli erinev, aga muidu ärevat õhkkonda tunda polnud.

Nii et usun ka, et sünnitusosakond elab üsna tavapärases rütmis praegu.

Irja ütles ...

Lihtsalt ruumi on vähe ning perepalateid ei jätku kõigile, paljud Põlva ja Valga omad lähevad ka sinna, aga muidu ilmselt jah :)

V. Tusti ütles ...

Söö punast peeti! Aitab nii rauapuuduse kui kõhukinnisuse vastu ja on viimasele veel ka heaks kalorivabaks täiteks kuigi jah, seitsme päevaga ehk veel ei mõju!

Irja ütles ...

Ämmaemand ka ütles, et toiduga nii kiiresti ei õnnestu rauataset tõsta.