kolmapäev, 15. juuli 2020

Olen peaaegu ühekuune



Selline ta meil siis on. Kahe päeva pärast ühekuune Ella :) Taaskord suure huviga maailma uudistamas. Uudistamine ning uurimine ongi Ella lemmiktegevused. Igaõhtused „ekskursioonid” issi õlal on saanud armastatud traditsiooniks. Rampväsinud issi (traavisime eile pool Võru linna läbi, sest emmel oli tuju jalutada) lootis eile küll ekskursiooni vältida, aga Ella senikaua lihtsalt kisas, kuni issi ta ohates õla peale võttis ning kõik toad läbi käis. Roosi oli täpselt samasugune. Ainult Juuli ei tahtnud ekskursioone, tema jäi igal õhtul nohinal tissi otsa tuttu.

Muidu on Ella aga väga tore laps. Sööb palju ning isukalt, aga seda päeval. Öösel Ella - imede ime! - magab. Sellist last mul veel enne polnud ja kui keegi rääkis, et tema laps küll öösel magab, siis ma pidasin teda vastikuks valetajaks. Sest Juuli ärkas öösel iga tunni aja tagant - Angelmanina ei jaksanud ta kiiresti imeda ning iga toitmiskord kestis mitu tundi. Samuti tuli tal iga kord pool toitu välja ning siis tuli uuesti pihta hakata. Tema ärkas öösiti iga tunni-kahe tagant. Vigisedes. Roosi seevastu mingit vigisemist ei tunnistanud ning pistis öösel iga paari tunni tagant läbilõikavalt karjuma. Ja kui ma ütlen läbilõikavalt, siis ma mõtlen LÄBILÕIKAVALT. Nii, et kõik võpatades üles ärkasid, Juuli muidugi ka. Ja nii IGAL ÖÖL! Oleks, et ta oleks siis kasvõi kordki oma käeselga või näppu lutsutada püüdnud, no kasvõi korraks. Ei! Ma ei ole mitte kordagi näinud teda seda tegemas. Roosi nõudis oma piima KOHE ning tema tingimustel. Selline on ta siiani. Kärsitu tulesäde, kes ei malda oodata mitte sekunditki. Ja kes paneb alati kogu maailma oma pilli järgi tantsima. Sa lihtsalt sured enne ära, kui Roosi ümber veenad. Sestap on parem kohe alla anda. Nii me Innoga enamasti teemegi :D Vahel üritame vaielda ka, aga see lõppeb alati hävitava lüüasaamisega :D

Ella aga - unistuste laps! Päeval sööb ning tegutseb ja ÖÖSEL MAGAB. Ainult korra ärkab öö jooksul üles, et kiiresti süüa, ning siis magab edasi. Ja mina ärkan esimest korda elus värske ning puhanuna. Meie pere Angelman on ju ka lõpuks korralikult magama õppinud ning kui ta just haige pole, siis ongi mul ainult üks ärkamine öö jooksul. Täitsa uskumatu. Aga väga tore :D Nii et võin ka omalt poolt kinnitada, et selliseid beebisid, kes öösel magavad, on :D Vaktsineerimisega sel seost aga pole, sest ka Roosi oli beebina vaktsineerimata, aga möllutas ikka öösel mis kole (löövete osas ma ei tea, kuna ainsana oli pepulööve mu lastest beebina vaktsineeritud Juulil, Ellal pole samuti mingeid lööbeid).

Nii et praegu võib eluga kõigiti rahul olla :)

Siin üks rahulolev emme koos oma beebikesega hommikuunes :D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mina kui kuulsin,et lutt tuli suust siis kargasin püsti ja pani luti tagasi ja siis sai edasi magada kuni hommikuni.

Kui lutti kohe suhu ei pistnud siis kulus mitu minutit lapse rahustamiseks.
Kui said luti suhu enne tema rahutuks muutumist siis ei tulnud piuksugi.

elektritsaabtasuta