neljapäev, 17. september 2020

KÄISIN HAMBAARSTIL

Eile sai siis jälle üle hulga aja hambaarstil käidud. Või mis hulga, alles sügisel ma ju käisin. Aga siis jäi üks auk parandamata, kuna koroona tuli peale. Muidugi viimaseid kuid rasedana oleks olnud ebamugav hambaarsti toolil lamada, nii et ma väga kurb polnud. Minu kõige suurem hirm oli hoopis see, et koroonaga lähevad asjad nii hulluks, et kõik haiglad, kus saaks sünnitada, on kinni ja ma pean kodus sünnitama :D Õnneks nii siiski ei läinud ja ma sain sünnitada armsas kodulähedases Võru haiglas, kus ma sain oma unistuste sünnituse. Nii et sellega läks õnneks.

Nüüd läks ka hambaraviga õnneks. Sain ära parandatud pärast sünnitust lagunema hakanud esihamba ning selle vana augu ka. Nii et kui hambaravikabinetid nüüd jälle kinni lähevad, siis mul on hambad korras :) 

Ahjaa, hambaarstil käin ma Tartus. Mul on väga hea arst, kelle juures käin ma juba ülikooliajast peale. Rohkem ma ei paljasta, muidu lähete kõik tema juurde ja siis ma ei pääse enam ise löögile :D 

Kommentaare ei ole: