esmaspäev, 22. november 2021

Suhe IKEA-ga muutub juba lausa anekdootlikuks

Ma mõtlesin, et enam IKEA-st ei kirjuta, aga kuna nüüd läks asi päris anekdootlikuks, siis ei saa seda kogemust lihtsalt jagamata jätta. Et kuidas siis toimetab rahvusvaheliselt tunnustatud suuretevõte.

Kõigepealt tegin 8. novembril uue tellimuse. Nagu ma olen kirjutanud, sain ma loodetust kitsama riiuli, kuhu taldrikud ära ei mahu ja kuna toote vahetamine oleks olnud väga keeruline, siis otsustasin tellida uue riiuli. Pluss veel lapsele sünnipäevaks asju. Lapse sünnipäev oli 18. november, ja kuivõrd varasemad IKEA tellimused olid täidetud nädalaga, siis lootsin, et aega on piisavalt.

Niisiis esitasin tellimuse ja sain teate, et tellimuse täitmise aeg on 17. november. Jess, mõtlesin. Kuigi tarne ajaks oli märgitud nagu tavaliselt, 9-21, mis tähendab päeva kodus passimist, mõtlesin, et see on vaid üks kannatus.

Aga minu rõõm oli üürike. Niisiis, 17. kuupäeval istusin siis kodus ja ootasin kulleri kõnet. Kusagil lõuna paiku tuligi kõne ja teises otsas oli reipa häälega noormees. Ta ütles, et väga vabandab, aga kokku lepitud ajaks kahjuks saadetis kohale ei jõua. Ta pakkus uut kuupäeva 27. november, laupäev, ja küsis, kas see sobib. Ma ütlesin siis, et mis seal ikka, tuleb sobitada. Ta veel kord vabandas, et nii hilja helistas. Ma ütlesin, et see pole üllatus, sest mul on IKEA-ga viimasel ajal olnud ainult negatiivsed kogemused.

Nii, nüüd siis helises täna taas telefon, kõne oli tundmatult numbrilt, aga ma tundsin hääles ära tollesama noormehe. Ta küsis, kas ma sain 17. novembril oma saadetise kätte. Ma siis ütlesin talle, et ei saanud. Et temaga väga sarnase häälega noormees, ilmselt tema ise helistas mulle 17. novembril ja ütles, et saadetis tuleb hoopis 27. novembril. Ta mõmises selle peale midagi ja lubas uurida asja ning tagasi helistada. Aga ta ei helistanud. Jäi selgusetuks, kas saadetis tuleb 27. novembril või ei tule.

Ma küsisin veel enne kõne lõppu, et kas nüüd, kui tellimust ilmselt niipea veel ei täideta, saab veel asju lisada. Ta ütles ei saa, sest kaup tuleb Riia IKEA-st. Ta täpsemalt ei põhjendanud, miks see Riia IKEA nii eriline on ja ma ei hakanud enam küsima ka, sest kartsin end veel rohkem vihastada.

Igal juhul selline kogemus nüüd. Ma arvasin, et suhe IKEA-ga enam hullemaks minna ei saa, aga näib, et ikka saab küll.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

IKEA ju kasutab kõnekeskuse teenuseid. Erinev telefoninumber oli tal sellepärast, et kõnekeskuse töötajad ei istu oma tööpäevadel alati ühe ja sama töölaua taga ning nende arvuti on ühendatud telefoninumbriga. Firmadega, kes hoiab oma töötajate palgakulude pealt kokku ja selle asemel kasutavad kõnekeskuse teenuseid, on alati halb kontakteeruda.

V. Tusti ütles ...

Rahustage end sellistel puhkudel sellega, et asjad saavad alati halvemaks minna ja keskenduge sellele mis on parasjagu veel hästi ja teie võimuses. Kui mina juba piisavalt elutarga inimesena nii teen, siis säilib kohe hulka närvirakke ja tavaliselt laabuvad juba hiljem ka need esialgu ületamatutena tunduvad asjad! ja muidugi head peatselt saabuvat uut aastat!