pühapäev, 8. mai 2022

EMADEPÄEV!

Ülioredat emadepäeva teile kõigile! Siin mina koos oma emaga nii Ella vanusena. Juuksed on meil täpselt ühesugused, Ellal on täpselt samasugused käharduvad kiharad. Ja silmad on pruunid nii minu emal, mul kui Roosil ja Ellal. Ema sai need oma isalt Väinölt. Juuksed on mu emal jälle süsimustad, aga mu isal olid heledad. Roosi on mu emasse - temal olid juba beebina tumedad juuksed, Ellal aga hästi heledad.

Pilt on tehtud seitsmekümnendatel meie Rakvere Tõru tänava kodus. Elasime siis Rakvere Tammiku külje all. Mu isa oli Rakvere Metsamajandi asedirektor ning ema kodune. Kui ma veidi suuremaks sain, hakkas ta tegema põdranahast mütse. Mu lapsepõlv oli väga ilus - mängisin päev otsa meie tänava lastega. Õhtul tuli koju isa, kes jutustas mulle alati muinasjuttu. Päeval valvasid mind ema, vanaema ja vanatädi Elsa. Vaesed me polnud, aga rikkad ka mitte. Vahetevahel tuli pakke tädilt Ameerikas :)

Lapse pilgule tundus see aeg idülliline. Ma ei mäleta, et oleks räägitud sõjast. Alles koolis oli sõjanduse klass ning korra proovisime vist ka endale gaasimaski pähe panna, aga ma ei pööranud sellele erilist tähelepanu. Mängisin oma sõpradega, turnisin puude otsas ning olin õnnelik. Ja rahulik, teades, et ei juhtu midagi halba, kuna mul on maailma parim isa ning maailma parim ema. Mu elu oli täis rahu ning armastust ning just seda on ühele lapsele kõige rohkem vaja. Rahu. Ja armastust. Muul pole tähtsust.

Ilusat, rahulikku, armastuseküllast emadepäeva teile, mu sõbrad! :)

Kommentaare ei ole: