laupäev, 24. detsember 2022

JÕULUÕHTU HISPAANIAS


 Nonii, sõbrad, traditsioonilisi Eesti verivorste ma ei leinud siin kusagilt, AGA ei möödu ka meie õhtu ilma vorstideta :D Nimelt on siin poodides müügil sellised lahedad chourizo toorvorstid. Mulle õudselt maitsevad! Eestis on küll saada chourizo vorsti, aga toorvorsti ma pole näinud kusagil ning just chourizo toorvorst üks põhjusi, miks mind siiakanti alati tagasi kisub.

See öeldud - Eesti verivorste ei asenda ikka mitte miski. Need on lihtsalt kõige paremad! Mu endine portugallasest elukaaslane kirtsutas nende peale küll nina ning keeldus neid söömast. "What do you mean, Iria? (ta hääldas mu nime just nii - IRIA) Blood in a sausage?? Are Estonians crazy?" Ilmselt saate isegi aru, et ta polnud ka eriline saksa köögi fänn :D

Nii et täna siis chourizo vorstid! Innole nad ei maitse, nii et seda rohkem jääb minule ja lastele :D Inno sööb Portugali kikerhernesuppi ning on väga rahul :D Tema ei ole eriline lihasõber, vaid eelistab alati kala.

Siis vaatasime täna koos lastega muidugi Home Alone'i. Roosi ütles, et sai palju häid nippe, kuidas issile "lõkse" seada. No loodame, et ta kõiki siiski ei rakenda :D Siis vaatasime veel vanast nostalgiast Jupietrist "Jaagupi jõule" ning "Lammaste jõule" ning minu lemmikut jõulufilmi "Pettson ja Findus. Maailma parimad jõulud." Õnneks on Jupiter - saad kodust kaugel end peaaegu et kodus tunda.
Siiski ainult peaaegu :D

Nagu ma kirjutasin, siis lumest võib siin vaid unistada. Pakkisin täna õues laste kingipakke ning mul hakkas väel palav. Täna oli siin 14 kraadi ning homme tuleb 18. Nagu Eesti suvi, ausõna. Selline vihmapoolne.

Homme hommikul saavad lapsed kuusepuu (väikese potikuuse) alt kingid kätte. Otse loomulikult tõi need Jõuluvana :) Kell on meil seitse ning Roosi küsib, millal me magama läheme. Esimene kord üldse, kui ta nii vara magama minna tahab :D

Õdusat jõuluõhtut teile, kusiganes viibite!

Siin üks jõuluehtes majake meiekandis:

Kommentaare ei ole: