laupäev, 7. jaanuar 2023

INNO TEEB SÜÜA (PILT IKKA KA)


Hurraaa! See aeg Lõunamaal on mõjunud Innole nii hästi, et ta viitsib jälle süüa teha! Täna hommikul kostitati meid juba praetud munadega, seejärel viskas usin kokk pannile bacalhau bras'i ning praegu säriseb me bursuika peal juba kolm Astuuria vorstikest valgete ubadega. Ülinämm ning parem kui restoranis!

Inno on ülihea kokk ning kui ta süüa teha viitsib, siis on meie peres täielik pidupäev. Hõrgutavaid roogi serveeritakse üksteiseotsa, söö ainult ära :D Ses suhtes on ta väga minu isa moodi.

Ma olen palju kirjutanud sellest, kuidas mu isa oli Vorkutas ;), aga kas ma olen ka kõnelenud sellest, KUI HEA kokk ta oli? Eriti hästi oskas ta teha liharoogi. Mul on siiamaani meeles tema tehtud krõbeda romsteki maitse. Ja küpsetised, mille isa ahju lükkas! Issand jumal, kui hõrgud need olid! Suhkruglasuuriga saiakesed, erinevad küpsised, õuna- ning rabarbrikook! Vast ainult mu vanaema oskas sama head teha. Ema mitte, aga ega ta pidanudki. Kui su mees on sedavõrd hea söögitegija, siis ei ole mõtet endal üritatagi :D Ja nii ei õppinud ka mina. 

Ainus mure oli leida endale selline mees, kes ka nii hästi süüa teeks kui isa. Ja ma leidsin sellise :D Tuleb lihtsalt Inno Eestimaisest külmast kliimast vahepeal Lõunamaa päikese kätte tuua :D 

Pildil Inno valmistatud bacalhau bras (tursk kartuli ja munaga). 

Kommentaare ei ole: