reede, 12. mai 2023

SÜNNIPÄEVAARUANNE


 Siin jälle mõned uued lilled aias :)

Praegu on hästi ilus aeg - iga päev on aias midagi uut, mõni uus lill või lillepõõsas õide puhkenud. Varem pole ma seda niimoodi jälginud, aga nüüd olen ma näinud kõiki aastaaegu järjest ning hakanud üha enam looduse muutumist tähele panema. 


Ka on muutunud mu soojatundlikkus. Kui enne tundus mulle pluss 25 piir, siis nüüd on kõige parem temperatuur pluss 30, 20-22 kraadiga panen aga lausa kampsuni selga :D Inimene muutub vastavalt sellele keskkonnale, kus ta elab, midagi pole teha.


Kadunud on ka eestlaslik korralikkus ning tubli tüdruku sündroom. Nüüd keskendun ennekõike elu nautimisele, ütlen "ei," kui ma midagi teha ei viitsi või kui ma midagi õigeks ei pea (varem mitte) ega muretse liiasti, kui midagi kohe tehtud ei saa. Täna ei jõudnud? Nojasiis? Teen homme või ülehomme või kuu aja pärast :D 


Peaasi on see, et meel on rõõmus ning hing helge. Mure ja süütunne on raisatud emotsioonid. Parem nautida päikest, lilli, naervaid lapsi oma ümber, elu ja armastust :) 

Kommentaare ei ole: