reede, 12. mai 2023

AEG PUHATA

Kallid sõbrad! Suur tänu, et te mind meeles pidasite. Nii tore oli eile vaadata, kuidas õnnitlusi muudkui kogunes. Ma ei jõudnud lõpuks enam järge pidada :D

Sain Ellaga haiglas olemisest endale jälle mingi vastiku viiruse külge, no eks magamatus ka, Ella põõnas, aga mina valvasin, et temaga ikka kõik korras oleks, ja eks see avaldas oma mõju. Nüüd, kus Ella juba terveneb, jäin mina jälle haigeks.

Aga ärge muretsege! Mul on veel meeles C-vitamiini ja ingveritee soovitus, nii et pikutan ja puhkan ning turgutan nüüd natuke ennast ka. Inno tegi eile mu lemmikut lihapallisuppi ja täna teeb ta vorstisuppi, selle järele on küll isu.

Pärastpoole vaatan veel õnnitlused üle ning soojendan end nende paistel. Aitäh :)

Siin teile paar lillekest meie hoovist :)

Kommentaare ei ole: