neljapäev, 1. juuni 2023

PULMA-AASTAPÄEV!!!! MIS NALJA ME PULMAS 17 AASTAT TAGASI SAI?


 
Selle meie abiellumisega 17 aastat tagasi on tegelikult päris naljakas lugu. Nimelt me abiellusime Tartu perekonnaseisuametis 31. mail. Pärast hakati rääkima, et Inno ja Irja abiellusid sel päeval nimme, sest tahtsid avaldada austust Edgar Savisaarele :D Kuna sel päeval oli Edgari sünnipäev ja nüüd on siis sünniaastapäev :D 

Ma ei mäleta, kuidas täpselt oli (ajalugu vaikib salapäraselt :D), aga jah, sel päeval me siis Innoga abiellusime. Perekonnaseisuametis oli sel puhul kohal vaid kolm inimest - mina ja Inno ning minu isa. Ei kedagi rohkemat, kui paaripanija välja arvata. Suur pulmapidu, mis sai maha peetud meie toonases maakodus Massiarus, toimus alles 12. augustil. Või oli see 11. august? Igatahes kõige esimesena, lausa päev varem, saabus kohale mees, keda millegipärast kutsuti Jäneseks. Või Jänešiks. Ja kes elas Suigus. Aapo Ilves teab täpsemalt. 

Ja issand, kus tuli siis külalisi :D Meie lihtsalt saatsime kõigile oma sõpradele kutsed, aga kuna me hõikasime välja ka selle, et tulla tohib igaüks, kes soovib, siis selle kolm päeva kestnud tralli kestel astus me taluõuelt läbi tohutult palju ning igat sorti karvaseid ja sulelisi :D  Inno seltsivennad EÜSist, Jaanus Piirsalu ja Tuuli Koch, Kanal 2 eesotsas Elo Mõttusega (kes tegid pärast Reporterisse pulmadest reportaaži), Naisteleht, terve Tartu NAKi seltskond, Massiaru kohalikud, kellega Tartu NAK jalkamatši maha pidas (ma ei mäleta, kes võitis, Contra teab). Ja veel igat sorti tegelasi. 

Pulmas sai palju nalja ning keegi võttis selle päris tabavalt kokku sõnadega: žili, bõli, mashinu razbili :D Üks seltskond sõitis nimelt vahepeal Pärnusse joogipoolist juurde tooma ning põrkas tagasiteel kokku kännuga. Kelle auto see oli, ma enam ei mäleta :D Veiko Märka oli minu mäletamist mööda ses autos. Ja siis oli ka kaklus, kus osales minu mäletamist mööda Inno kursavend, kadunud Andres Põld. Kellega ta kakles ja mispärast, mina enam ei mäleta :D Inno ütleb, et Priit Salumaaga, aga pead ma ei anna :D 

Põhimöll käis meie vanas küünis, kus pika laua taga kaelakuti lauldi. Ning hoovi peal ka, kus lõket tehti ja tšilliti. Indrek Särg ja Irina Orehhova mägisid kitarri ja laulsid. Mingil ajal tassis Jänes või Jäneš kuuri alt välja kõik Inno tööriistad ning ühe malmvanni ja istutas keset tiiki meie naabrite kingitud elupuu.

Siis oli ühel hetkel trevooga sellega, et saun oleks peaaegu maha põlenud. Ma ei mäleta, kes sellega hakkama sai :D Õnneks pääses mu onu sealt õigel ajal välja :D 

Kokku kestis pulmatrall kolm päeva ning viimasteks külalisteks olid naklased, kelle me pärast autoga koju Võrumaale tagasi viisime. Seal sai tehtuid legendaarne peatus nüüdseks kinni pandud Uue-Antsla poe juures, kus Veiko Märka kandis ette unustamatu "linikute tantsu," millest sai ka video veebi üles pandud, aga mis sealt mõne aja pärast sobimatu sisu pärast maha võeti. Aapo, Contra ja Veiko teavad sellest täpsemalt rääkida :D 

Ühesõnaga oli fantastiline pulm, mida meenutati veel aastaid.
Meie aga elame Innoga õnnelikult edasi. Juba 18 aastat koos ning 17 aastat abielus :D 

P.S. Ma otsisin pulmapilte, aga veebist ei leidnud (kel kodus vanu Just'e, seda Anu Saagimi toimetatud ajakirja, siis me olime esikaanel :D) ja päris fotod on meil kodus Võrus. Ülal me umbes samal ajal koos Aapo, Contra, Liisa Pasti ja tema sõbra ning minu sõbrannaga. 

Kommentaare ei ole: